focusonfitness

D - Dag 45: Glassig Fredag med Ätardag.

Kategori:

Då var Torsdag och Fredag oxå förbi vår tid : )
OK det är ju fortfarande Fredag i skrivande stund såklart men ändå - satan vad tiden går fort när man har roligt. Men vet ni vad som är det värsta? Att den går lika fort när man har tråkigt ; )
Därför ska man se till att INTE ha tråkigt : )
 
Igår var en hektisk dag på jobb - guuuud alltså ibland hinner man inte känna efter ; )
Instruktion efter instruktion och ivriga medlemmar på gymmet som vill lära sig mer - KUL men då vill man liksom dela sig på 2 ; ) Och låta den ena halvan få gå iväg och äta middag tex.
 
När jag slutade klockan 21.00 fanns det inte mycket energi kvar att hämta i denna kropp. Tanken var ju att köra ett Benpass och efter det lite poseringsträning : ) Haha Benpasset kunde jag glömma men jag gav mig f*n på att jag skulle sätta på mig de där skorna och i alla fall försöka mig på en T-walk - de delar av momentet jag minns från You-tube klippen : ) I DID!
 
Älskar dessa skorna - by the way ; ) Synd man inte kan gå i dem.
 
Det gick sådär bra - knäade en hel del i skorna och såg allmänt uppgiven ut på de 2 videor jag filmade. Försökte mig på en bild oxå men det blev inget kul att titta på alls och tyckte inte att man kunde se några roliga konturer alls - ser ju mer hemma i badrums-spegeln.
 
Bjuder väl på denna ; ) Tyckte det var lite kul ändå.
En hel del tid lär behöva läggas på att kunna röra sig kvinnligt och ändå "spännigt" Haha - GUD vad har jag gett mig in på egentligen.
 
MYSIGA FREDAG.
 
Idag har jag bara glassat : ) Vaknade alldeles för sent som vanligt - Jag MÅSTE skärpa mig!! Kan inte sova länge varenda gång jag KAN bara för att jue - hinner ju ingenting på dagarna. Så det har inte blivit någon PW idag inte. Åkte iväg till Lund vid lite i 13.00 för 2 Kostrådgivningar och efter det till Vibban för en PT konsultation : ) En LYCKAD en blev det - kommer börja köra med denna goa tjej på Fredag - KUL - nu jäklar ger vi järnet!
 
Ett lite halv segt Ben/Axelpass (eftersom det inte blev några Ben igår)
Lite smått disträ och orkeslös då jag levt på proteinpulver sedan jag körde hemifrån - inte så bra. Men käkade en Ätarfrukost imorse så har inte varit speciellt hungrig - skönt, var sugen på en riktig frulle så idag har det blivit en ÄTARDAG istället för endast ett ÄTARMÅL som jag annars försöker hålla fast vid -
SATAN vad GOTT det var med Apelsinjuice - mumma <3
 
Till middag blev det T:s favorit - Kyckling tacos - JA varför inte KYCKLING ; ) Det äter man ju aldrig.
2 wraps för min del - lite tortilla chips med guacamole till det.
 
Har även unnat mig lite choklad och det blir en bit Kladdkaka till efterrätt <3
FY vad jag syndar - gäller att sluta med det söta efter Ätarmålet om någon vecka och även så småningom sluta med Ätarmålen tyvärr : ( Kommer bli tufft när man inte har något att se fram emot längre.
 
Nä nu ska jag mysa vidare och imorgon bär det ut på Småländska äventyr med Världens BÄSTA kompis.
Valpträff is coming up på "Chino Patas".
 
Njut av er Fredag och glöm inte bort träningen bara för att det är helg : )
Jag tänker börja min morgon imorgon med 1 timme på "Spartacus"
 
KWAHERI <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ÖVAÖVAÖVA i skorna!! :) Att gå i högklackat utan att spänna sig kräver jäkligt mycket träning, ät, sov och städa i skorna;)

    Svar: Hallåsan anonym : ) Haha tack för tips och pepp : ) Önskar att jag hade haft mer fritid då jag skulle kunna använda dem : ) Är på jobb mesta tiden av dygnet - gymmet alltså : ). Är nog inte poppis hos chefen eller någon annan om jag hade trippat runt i högklackat : ) Haha. Men JA absolut gäller det att öva - trist om man faller på det : (
    Josefine Sidnor

    2012-09-14 | 21:29:12
  • nattis säger:

    Du är grym gumman!

    Svar: Tack gumman : ) Åhhh saknar dig - hur e det med dig? Hur går det för dig med din träning mm. Nu var det minsann längesedan jag hörde av er igen ; (
    Josefine Sidnor

    2012-09-15 | 07:41:54

Kommentera inlägget här: