focusonfitness

...Massa massa träning <3

Kategori:

En liten fortsättning på min dag.
 
Arbetsdagen slutade 14.15 idag - GUD jag minns inte sist då jag kunde gå från jobb den tiden. Viktigt möte på det och sedan bar det ut och iväg på dagens 2a kardiopass - 1 tim PW i byn tillsammans med Neyo i lurarna ; )
 
 
 
 
Hem - krängde en Prottedrink, 1 riskaka med honung och en Espresso precis innna träningspasset. De enda kolhydraterna som jag sätter i mig just nu är 1 Riskaka innan styrkepasset och 1 efter ; ) Körde dock några körsbärstomater och lite lök till middagen idag - inga problem.
 
Körde ett pass tillsammans med T idag på Hälsopunkten här i Skurup.
 
Älskar min friviktsrodd <3
 
 
 
 
Efter att vi hade kört Hantelcurls ihop kände T att det var dags för ännu en Biceps övning medans jag traskade bort till löpbandet för att ge mig på intervallerna ; )
Endast 1 Bicepsövning för mig - TACK.
I BodyFitness är det Triceps som ska vara mest utmärkande av de 2 : ) Är ganska stark i båda vilket resulterar i liiite för stora armar i förhållande till Axlarna - tycker jag.
 
 
 
JAPP - KOlla in : ) Det börjar minsann krypa fram ådror lite här och var - tydligast är den på Höger Biceps och den på Vänster Axel ; ) Syns dock inte alls lika tydligt på bilden - men liiite skojigt jue.
Bara vi Fitness brudar som tycker att sådant kan förgylla träningspasset.
 
 
 
Om ni undrar varför jag har den där fula skarfsen på mig igen så är det för att jag måste ha den under mina PW:s då mina hörlurar till telefonen vägrar stanna kvar i öronen ; )
Träningspasset gick bra med tanke på hur lite jag ätit idag - undrar verkligen vart energin kommer ifrån när man ligger såååååå lågt på kolhydrater - det är verkligen fantastiskt hur kroppen anpassar sig.
 
Tack o Lov för att det finns Celsius att ta till när tröttheten faller på - I LIKE <3
 
Kvällens middag.
 
 
Ha det gott alla - CIAO o Natti på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: