focusonfitness

D - Dag 87& 88: Lite "Update" från helgen i Stockholm.

Kategori:

Bloggens app var inte det bästa som hänt mig precis ; )
Skrev världens längsta inlägg i fredags kväll med en massa bilder och känslor som jag ville dela med er men när jag publicerade det på bloggen så försvann alltsammans - aja - skrev ett par rader till er i alla fall : )
 
Tänkte därför göra en liten "Update" i bilder från min fina helg i huvudstaden tillsammans med mina goa Gävle-brudar och med de tuffa tjejerna från MMSports BF team <3
 
FREDAG.
 
Intar City med Nattis under dagen - hade ingen aning om vart vi var eller skulle men tydligen var denna byggnad i bakgrunden konserthuset ; ) Mys på stan <3
 
 
 
 
 
En oväntad samlad elit på ett av Stockholms caféer <3
Bästa djurvårdargänget ever!
 
 
Emma, Jag, Ellie & Elin (& Nattis bakom kameran : )
 
Kvällen spenderade jag tillsammans med Nattis och Ellie - middag ute på stan - MUMMA!
 
 
 
 
Finaste <3
 
 
 
En helt underbar välbehövd kväll tillsammans - detta kunde vi integjort bättre tjejer - man behöver verkligen varandra.
 
 
LÖRDAG!
 
Började dagen med en 1 timmes PW ute i Älta tillsammans med Nattis dä vi bodde hos hennes kära syster.
 
 
 
 
Riktigt härligt väder denna helgen - minusgrader och alldeles vindstilla - mmmmmm soooool <3
Synd att inte Skåne får sådana höstdagar och vinterdagar.
 
 
 
Dagen spenderades i Inspirationens tecken <3 Tillsammans med de andra BF tjejerna i MMSports Teamet - 
TEAMTRÄFF!
 
 
Hanne, Jag, Elinor, Elin, Ylva, Cecilia & Ellinor.
 
Kommer lite fler bilder från träffen i ett senare inlägg. Tog inte så mycket bilder själv - var fullt upptagen med att ställa 1000 frågor till de andra tjejerna ang allt från diet till posering - KUL - man kan verkligen dra nytta av varandras kunskaper.
 
Vi samlades på Hälsoforum i Sjöstaden för lite snack och presentation - Ylva gick även igenom lite posering. Tyvärr kunde Maria inte komma som gästföreläsare, men vi fick en massa bra tips ändå ;) Efter detta egav vi oss iväg till MMSports butiken för ett besök - nyöppnad på Sveagatan - ska ni ha tillskott så är detta
"The place to be" : )
 
Efteråt drog vi allihopa vidare till SATS på Odenplan och tränade tillsammans. MMSports grabbarna hängde oxå på och MMSportarna regerade gymmet denna eftermiddag : ) Coolt.
Lite mer poseringstips efter träning - och efter det var det dags att bege sig.
TACK tjejer för en härlig dag tillsammans - ser fram emot att lära känna er ytterligare <3
 
 
SÖNDAG.
 
Började dagen med en PW tillsammans med Nattis såklart - något får man ju åstadkomma trots att man är på semester.
 
 
 
Passade på att knäppa en formbild då hennes syster hade en mega helkropps-spegel i hallen - lyx.
 
 
 
Dagsutflykt till AQUARIA - hälsade på Ellie på jobbet : )
 
 
 
 
Hittade NEMO ; )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När det var Hajmatning så fick jag minsann mata Rockorna : ) Så himla fina <3 Haha - slurp så sög de ur maten ur handen på mig.
 
 
 
 
 
Det fanns många lustiga varelser på Aquaria - Haha vad tusan är det här - jo det var någon typ av Ål ; )
 
 
 
 
 
Sötaste små Sjöhästar - det är väl coola djur om något ; )
 
 
För er som inte vet så har jag inte alltid jobbat med träning och kost - jag är utbildad Djurvårdare i grunden och har jobbat tillsammans med dessa goa tjejer på Furuviksparken utanför Gävle bla : )
 
Tack Ellie för en mysig upplevelse på Aquaria <3
Du e bara för go.
 
 
Resten av kvällen mös jag o N runt på stan - det har blivit en hel del goda kaffe denna helgen - mycket Espresso House - Gött ; ) Cortadon är ju gelt klart favoriten!
 
På Centralstationen hittade vi denna lilla resaurangen - NEJ det blev inte kvällsmålet men jag tyckte att det var så komiskt att den hette "SVENSKA KLASSIKER" oxå tittar man på menyn vad de serverar - "EHH OKEY?"
 
 
En stoooooor varm KRAM till goaste vännen min innan vi skiljdes åt på centralstationen - alltid lika trist att lämna varandra när man aldrig vet när man får ses igen. Nu blir det i alla fall efter mina tävlingar. Från och med Måndag så är det "ALL IN" "ALL IN" som gäller - inga genvägar och inga ursäkter -
 
NU KÖR JAG JÄRNET mot SCENEN - Inget som ska stoppa mig nu <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: