focusonfitness

D - Dag 86: Början på en trevlig helg i Stockholm.

Kategori:




Jodå - äntligen så fanns det tydligen en blogg.se - app till Android oxå. Nu kan jag oxå blogga "On the way". Så provar det just nu då jag ändå sitter fast i Pendeltrafiken. Någon olycklig själ som hoppat framför tåget så vi står stilla i Märsta : (.

Kändes helt underbart att ränna runt på flygplatsen och endast att ha en enda väska och mig själv att hålla reda på ; ) Det är då jag trivs som bäst.

Tydligen sitter Nattis oxå fast på andra sidan Stockholm - längtar efter att få krama om henne på centralen och avnjuta en dietvänlig lunch i stan tillsammans : )

Så det enda jag kan göra här är att blogga, läsa några sidor i min Afrika - bok och njuta av att bara ta det lugnt en stund - i Will ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: