focusonfitness

D - Dag 83,84 & 85: I väntans tider.

Kategori:

Jo så känns det nu - här lunkar man runt i en allmänt tråkig vardag i väntans tider på att tävlingen ska äga rum så att man kan få äta sina Lussebullar ; )
 
Tur att man har en massa goa människor runt omkring sig som kan muntra upp en då och då ; )
Hemma, på gymmet, på jobb och över bloggen.
Idag var det sista Torsdagen jag jobbade kväll ute i Veberöd på ett bra tag - delade känslor faktiskt - har haft den där Torsdagskvällen sedan vi tog över där ute och kommer definitivt att sakna den och alla goa medlemmar som kommer med den : ) 
Måste ha mer tid åt mina PT kunder och mig själv - NU måste vartenda träningspass bli av fram till Tävlingen, varenda PW och varenda intervallpass - inget fusk med maten och jobbet får minsann vänta ; ) 
FULLT FOCUS på MÅLET!
 
Har dock väldigt svårt att sluta med mjölken i kaffet ; ) FAN!
Avvänjning lär behövas.
 
Tidigt imorgon bitti kommer jag att infinna mig på Sturup för att ta flyget till våran kära huvudstad -
TEAMTRÄFF med de andra BF tjejerna i teamet MMSports - FAN vad skoj det ska bli - längtar verkligen.
Det ska bli riktigt roligt att komma iväg och som ni vet så har jag ju en speciell fettish gällande flygplatser - finns inget annat ställe där jag känner mig mer "PÅ RÄTT STÄLLE" liksom ; )
 
 
 
Om jag har möjlighet kommer jag uppdatera er lite på bloggen men det blir nog dessvärre via telefonen och det innebär inga bilder förrän jag är hemma igen : (. Trist att man inte kan lägga upp bilder på bloggen via nallen - har gnällt om det tidigare jag vet - Men sjukt störigt.
Någon av er som har en blogg som ni kan blogga med via mobilen och även lägga upp bilder så får ni gärna tipsa mig : ) Då blir det ett byte efter tävlingarna : )
 
Nä nu är packningen klar - ett fåtal kycklinglådor och tonfiskburkar fick följa med så jag klarar fredagen sen får resten lösa sig.
 
Passar på att önska er en trevlig helg och vill tacka alla mina goa PT kunder och restrerande medlemmar för en fantastisk arbetsvecka : )
Det är ni som gör mina dagar - glöm inte det!!
 
KRAM o NATTI.
 

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Hej gullet! Jag har iofs en iphone och bloggar via Blogger - det är inga problem alls att lägga upp bilder via den. Ha så kul i Stockholm! Kram, Hannah

    2012-10-26 | 08:37:27
    Bloggadress: http://hannanland.blogspot.com

Kommentera inlägget här: