focusonfitness

D - Dag 81 & 82: F*ck dieten : /

Kategori:

Usch ja - igår var verkligen ingen bra dietdag.
Första helgen denna helgen som jag skulle överleva utan ett ätarmål : / Det gick mindre bra : (
Var iväg i Malmö på ärenden och kände hur hela kroppen slutade att lyssna på mig - benen blev som spagetthi och jag kunde inte tänka - en mera apatisk Jusse trädde fram - sur och grinig.
Mot kvällen var det tänkt ett Benpass - Hmm hade ju AKDRIG gått om jag inte käkat ordentligt - ingen aning om detta enda ätarmål jag haft innan har gjort så pass stor skillnad eller om jag bara hade en urkass dietdag : /
 
Tyvärr så är jag ju den där typen - ALLT eller INGET - så när jag börjat synda kunde jag lika gärna dra på ordentligt - AND I DID : ) SHIT - Pinsamt i efterhand att skriva om det men jag tänker inte vara den som utelämnar snedstegen från bloggen - vill att ni ska veta att även vi fanatiker SYNDAR!
 
Kycklingwrap på Waynes - Kakbuffé, JA : / KAKBUFFE på Vismarlövs kaffestuga - 1/2 Pizza innan Benpasset
 
Men detta var verkligen första och sista gången som jag går över gränsen på detta sättet - tävlingen närmar sig med stormsteg och sånt trams finns det inte tid för. 5 veckor kvar bara tills man ska stå där på scenen i sin bikini och vara i TOPP-form : )
 
Efter en 14 timmars arbetsdag idag och ett helt okey RYGG & BICEPS pass är det ännu en gång dax att gå och lägga sig här hemma : ) Ville skriva ett par rader då det aldrig blev något inlägg i Söndags kväll - Sorry alla godingar som följer bloggen - KUL att ha så många läsare.
 
Dagsformen i mitt mys-Better Bodies linne ; )
Valde att använda detta linne som jag vann på Rep-Power tävlingen som Nattis-linne då det är för stort att träna i och jag är inget "fan" av att träna i bomull.
 
 
I helgen som kommer flyger jag upp till Stockholm på Teamträff med BodyFitness tjejerna i MMSports - YEAH ska bli superkul verkligen. Ska även få hänga med mina goa Gävle brudar några vändor - Underbart.
 
Behöver verkligen en BREAK & vara LEDIG på RIKTIGT ett par dagar.
 
Natti natti på er <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Deffen har gjort sitt (Y), du behöver mer massa Josse!
    Bilden kanske säger en annan historia, I dont know

    Svar: Ja jag vet - känns som att jag tappat en del massa - eller vad menar du? Vem är du förresten? : ) Hade mer massa - dock en massa fett oxå : ) Haha.
    Josefine Sidnor

    2012-10-24 | 18:29:13
  • Hemligt! ;) säger:

    Tappat muskler tycker jag, såklart är det fett också. Det ser jättebra ut Jussetuss! ;)

    2012-10-26 | 10:16:42

Kommentera inlägget här: