focusonfitness

D - Dag 75: Tävlingsbikini <3

Kategori:

Tjooo - hopp - OJ OJ OJ vilken dag : )
 
Efter att ha jobbat från 06.15 - 20.00 drog man på sig uniformen och började kriga i gymmet ; )
Sjuukt egentligen - vart kommer energin ifrån? Fick dessutom byta ut middagen mot en proteinare och ett rågknäcke : / Ehhhh OK!?
 
Musik - Tävlingsbilder i huvudet på den eventuella formen ; ) - Målmedvetenhet - Envishet - Rutiner
 
Idag blev det bestämt vad för typ av Finalbikini jag skulle ha : ) COOLT! 
Det blir en Mörklila i ett skimrande tyg med kristaller på - och Rond 1 bikinin är ju svart som vanligt - för er som inte vet. Så låt oss hoppas på en finalplats nu då ; )
 
 
Detta lila tyg fast med denna typen av mönster i tyget ; )
 
 
Och med en massa krisaller på såklart - det blev lite fler än jag tänkt mig - bestämde mig för att lägga lite mer pengar än planerat då detta faktiskt är "Once in a lifetime" eller JA troligen - om jag inte fastnar i tävlingsträsket efteråt <3
 
Har anlitat en supergo tjej till att sy bikinin - känd inom dessa kretsar -
Alexandra Vusir <3
 
Tror ni att det kommer bli fint? Jag tror att jag kommer blinga som aldrig förr - haha hoppas hoppas nu bara att man går till final i en av tävlingarna så att man kan få använda den ; )
 
Fick ett sms av en av mina goa PT-kunder idag efter hon varit på gymmet och kört sitt pass idag:
 
"Man brukar ju säga att hoppet är det sista som överger en"
 
 
Underbar bild - gillar den ; )
En mera motiverad själ får man minsann leta efter - taggas till tusen och en jädra självdisciplin - Grymt bra jobbat C - so far so very good <3
 
 
Kvällsmellis med Mumma <3
 
 
125g lättkesella med 1/2 BoyScience Whey 100 vaniljprotein och 1/2 tsk kanel.
 
Natti på er allihopa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: