focusonfitness

D - Dag 70,71,72 & 73: Formen börjar arta sig <3

Kategori:

Usch jag vet - Jag hat verkligen varit en dålig bloggare denna veckan : (
 
Det har verkligen inte funnits tid till att sätta sig vid datorn och skriva några rader här - varit på jobb i stort sett 12 tim/dag denna veckan som gått. Väl hemma ska man fixa med matlådor, man ska träna själv innan eller efter jobb, poseringsträna, diska, städa, förbereda för nästa dag mm. mm. mm.
 
Men....nu e jag här - en Lördag kväll - själv hemma - SKÖNT!
Står just nu med en massa hårfärg i håret : ) Nu ska det minsann bli MÖÖÖÖÖRKT igen - fräscht under hösten! Måste ju dessutom hitta en färg som jag trivs med som kan passa till tävlingen : )
 
Idag har jag varit inne på NOVA Lund och köpt födelsedagspresent till min systerson - blev e radiostyrd bil : ) Alla som jag frågade vad jag skulle köpa föreslog detta - så - SÅ blev det ; ) FY FAN vad det var mycket folk på Nova - jag som bara ville ha en mysig shoppingstund med mig själv i min lilla bubbla (har varit en sådan dag idag) Såg 6 medlemmar från gymmet, träffade på 2 PT kunder och 1 kollega : ) Ska man handla anonymt måste man helt enkelt åka in till Malmö - Haha : )
 
Efteråt var det dags för Lördagens poseringsträning med "GÄNGET" Kul att vu är några stycken nu som ska tävla och som har engagerade partners så att vi kan stötta varandra : )
 
Tänkte bjuda på några bilder från dagen:
(Är det någon som är med på bilderna som ej önskar att dessa läggs upp så messa mig så tar jag bort det direkt)
 
 
 
 
 
 
Det börjar ge resultat att dieta nu : ) KUL - det är ju detta man taggas av - när man kan se att det hänt något.
 
Fina Sophie hjälpte mig även med mina mått idag som jag var tvungen att ha för att kunna maila iväg dem och bilderna till tjejen som ska sy mina bikinisar : ) Både en svart tävlingsbikini och en Finalbikini med stenar på - shit nu börjar det kännas mer verkligt på något sätt.
 
Shoppade Öronhängen idag som jag ska ha på tävlingen - jag har ju inga HÅL i ÖRONEN (tro det eller ej men det är sant) Haha. Hittade några fina enkla glittriga KLIPS öronhängen på GULDFYND idag så köpte de så länge - tänkte fråga tjejerna på Teamträffen ifall de vet mer om regler för smyckena.
Det var en speciell känsla att se sig själv i Öronhängen - 1a gången någonsin - har ALDRIG ens provat ett par klips innan - haha HÄFTIGT jue!
 
Efter poseringsträningen var tanken att vi skulle ut och äta allihopa men det slutade med att det bara var jag som ville iväg : ( Lite trist, men men - hoppades på att min bättre hälft skulle vilja hänga på men NÄ inte det heller - 
 
Spenderade kvällen bland Hantlar och Kabeldrags maskiner på Actic Veberöd istället och körde ett par T-walks på egen hans i GT-salen för att få bekanta mig ytterligare med de HÖGA skorna ; )
 
 
Börjar faktiskt känna lite hopp angående de där skorna - filmade med mobilen medan jag tränade på T-walken och det är inte såååååå piss kass dåligt - måste bara lära mig att slappna av i dem samtidigt som jag måste sträcka på mig. Ska visa Jessica videon imorgon så får vi se vad hon säger : )
KUL - vi ska gästträna inne i Malmö imorgon på MuscleZone på Värnhem - SKOJ - LÄngtar!
 
 
KÖR SÅ DET RYKER VÄNNER - nu ska jag slå in present och försöka organisera mig inför morgondagen innan min kopp te och underbara läsning i min AFRIKA-bok (Afrika-Framtidens kontinent)
 
 
 
Åhhh jag måste ju lägga upp en bild på veckans "Detta värmer mitt <3:a" : )
Jag har en PT kund som ska ha ett uppehåll i PT träningen med mig pga jobb - efter vårt sista träningspass kom han med denna fina lilla present till mig - Underbart - TACK C - det värmer i hjärtat - för sött.
 
 
" Den kanske förstör din diet lite!?"
 
Nädå - haha Ahlgrens konfektyr - tydligen chokladpraliner med chili - mumma va!? Blir gott till JUL efter Decembercupen ; )
 
Nattiskaffet är klart - håret har en ny färg - presenten inslagen och Nattproteinet på ingång.
Fixat och trixat under tiden jag skrivit detta inlägg : ) Ska slänga iväg ett par mail sedan är jag OFF för idag.
 
KRAM på er godingar!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: