focusonfitness

D - Dag 62: Afrika i mitt <3:a

Kategori:

Inte många ord från mig idag : )
 
 
Efter en 13 timmars arbetsdag så är man ganska mör och det enda jag ville när jag satte foten innanför dörren idag var att kasta mig på sängen och decka i en vecka : )
 
...men KvällsPW:n väntade och ju mer jag funderade över den desto mer insåg jag hur mycket jag behövde den : ) Frisk luft och ett lugnt Skurup - precis vad min kropp behövde efter en heeeeeel dag inomhus.
Sen skulle man väl önska att man fick sova ett par timmar till inatt men men man kan ju inte få allt - Rutin är Rutin nu och just nu under Diet så känner jag att det är mycket känsligt att rucka på den.
 
Passade på att traska förbi Preem macken och hämta ut min efterlängtade Afrika-bok som jag beställt : )
Längesedan jag nämnde Afrika på bloggen men för er som inte vet - så ligger den kontinenten mig vääääääldigt varmt om hjärtat så jag både bott där förrut och rest dit en hel del : )
 
 
 
Hittade denna boken på Adlibris och kände att det skulle vara intressant läsning under mina kardiopass på motionscykeln nu i höst/vinter : )
 
 
Myyyyyys - "Saknar" mitt Afrika : (
Det går inte en enda dag utan att jag tänker på mina vänner där eller drömmer mig bort en stund.
 
 
Japp - nu står jag här med en NattProttedrink och bloggar mitt i natten - Galet.
Märk ordet "STÅR" 
Nä varför ska man sätta sig ner efter en 18 timmar på fötterna - finns väl ingen anledning : / Haha tror att kroppen går på lite högvarv nu!
 
NU kallar sängen.
Är så mycket jag vill skriva och berätta för er om angående dieten och allt som händer runt omkring mig just nu men det finns ingen tid till det - denna tiden fanns egentligen inte heller men kände att jag var tvungen att varva ner lite efter min PW.
 
Natti på er vänner.
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: