focusonfitness

D - Dag 99: Massage/Töj på RYGGCENTRUM & Test-påläggning av tävlingsfärg & Poseringsträning med Jess <3

Kategori:

Dietdag 99 : /
Fy för - har jag verkligen dietat i 99 dagar - det är ju fruktansvärt ; )
Haha kan inte fatta att det bara är exakt 3 v till tävling i skrivande stund - häftigt jue - det var inte längesedan man pratade om 4 månader - men i och för sig så känns det som om man inte fått äta fritt på huuuuuuur länge som helst : (
 
 
Började morgonen med ett besök hos mina sponsorer RYGGCENTRUM i Lund <3
Ännu ett välbehövt besök för både massage och terapeutisk töj - FOKUS på TÖJ idag - vader, gluteus och höftböjarn. AOCH.....
 
Fick mina fina Ryggcentrum t-shirts idag : )
 
 
Är mycket tacksam för deras hjälp nu upp till scenen : ) Kroppen behöver få sig en omgång då och då av triggerpunktsbehandling. massage och töjningar på diverse ställe - helst om ma heter Jusse ;)
 
Tack Z !
 
 
Efter en go stund på bänken begav jag mig upp till gymmet för att köra en PT kund och sedan träffa Jess : )
Dags att smeta på ett lager tävlingsfärg idag för att se hur min hud reagerade : ) COOLT!
Det blev skitbra verkligen - min hud svarade bra på färgen och bara av ett lager fick den en fin gyllenbrun färg - formen ska vi inte snacka om - FAN vad häftigt att lite färg kan göra såååå mycket - bilderna blev riktigt bra och nu känner jag mig taggad till tusen att köra på till slutet - något sånt här behövdes verkligen just nu : )
Tänker inte avslöja formen allt för häftigt nu på slut tampen men bjuder på en bild från här om kvällen istället när Olympens frivikt omvandlades till fotto-studio ; )
 
 
 
 
Igår blev det även en ny beställning tillskott från mina goa sponsorer på kosttillskott/Tävlings Team.
Lite ALA så här på slutet och förberedande Whey i skafferiet till efter tävlingen, Pro Tan tävlingsfärg och BikiniBite. Vitaminer ska jag oxå köpa : )
 
 
 
 
Hemma nu ikväll har det varit storkoksdax här i min lilla lya - Kyckling, Torsk, soppa med svamp i och Blomkålsgratäng - Mumma eller hur ; )
 
Maaaaaaat i massor:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några goa kaffekoppar och en PW är vad jag hunnit med under kvällen då jag inte stått vid spisen eller suttit vid datorn och jobbat : ) Förstår inte arför jag oroade mig över att jag inte skulle ha något att göra under kvällen - haha - man har ALLTID att göra ; )
 
Nu har jag i alla fall matlådor för hela veckan, några motivations bilder från dagen och 2 nya t - shirts att svettas i och sist men inte minst en mjukare och mer avslappnad kropp ; ) GÖTT!
 
Härlig dag har det varit.
Det händer mycket nu de sista veckorna - jag uppdaterar er nu under dagarna vad nästa steg i dieten kommer att bli och hur jag mår ;) KUL att ni läser - uppskattas verkligen <3
 
CIAO!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: