focusonfitness

D - Dag 94: SHIT - 4 v kvar till TÄVLING <3

Kategori:

Ja gud alltså - nu är det inte långt kvar - mindre än 1 månad - gud så pirrigt det känns när man tänker på det, men så många roliga processer man kommer genomgå fram tills tävlingsdagen. Nu händer det nästan grejer med kroppen varje dag känns det som. De sista 2 v kommer antagligen vara riktigt händelserika.
 
Idag har jag jobbat hele dagen och efter jobb hade jag en PT kund som tyvärr fastnade i trafiken så vi kunde inte köra hans pass idag : ( Lite tråkigt. Jag tog tillfället i akt att POSERINGSTRÄNA i GT salen när jag ändå var på jobb : ) Här går ingen tid till spillo nu : )
Övade på mina rotationer i överkroppen och på att sätta poserna utan att titta. Goa Sofie kom in och tittade till mig och tyckte att det hade hänt en massa på min kropp sedan hon såg mig sist - KUL att höra.
 
Det blev ett BENpass idag på HÄLSOPUNKTEN här i Skurup : )
Usch så motigt och tungt - herregud - efter utfallen med 16 kg hantlar 3 * 12 så skakade jag så mycket om benen att jag knappt kunde hålla balansen - jag menar Hallå : / Benpressen var inte heller den nimmaste övningen för dagen - FY.
För att inte prata om Intervallerna på löpbandet därefter - BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!
 
...men DOCK så kändes benen lättare under Kvällspromenaden runt byn - allting har något positivt med sig - haha.
 
Just nu håller jag på med mina matlådor <3 En massa kyllingfiléer i ugnen med massa go krydda och en stor kastrull full av Spenat - Mumma eller hur ; )
Ska trycka i mig 100 gram nylagad kyckling så fort den är klar och faktiskt chilla en stund framför tv:n innan jag lägger mig idag - händer inte allt för ofta.
 
 
 
Önskar er alla en trevlig vecka - jag kommer köra på nu med 2 PWs/dag, 1 Styrkepass/dag och intervallträningen på löpbandet efter det <3
 
Hinns inte med så mycket mera än detta, jobb och PT kunder. Hoppas på att klämma in en och annan kompis i programmet oxå ; )
 
KRAM <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: