focusonfitness

D - Dag 90: Poseringsträning VS Rehabträning

Kategori:

Stannade kvar efter jobb idag tillsammans med en kollega - stängde gymmet 22.15 och därefter sattes en impulsiv Posering/Rehab workshop igång i GT- salen : ).Underbart att få lite poseringsträning att bli av - desto roligare med en kring- krälandes rehab - galen kollega till sällskap ; ) Tack J - utan ditt moraliska stöd idag hade jag inte tvekat att med detsamma sätta mig i bilen och köra raka vägen hem efter jobb : ). Annars har det mest varit jobb idag - inledde dagen med en PW utan Power - benen ville inte alls gå lika fort som jag - fyyyy så tungt det var idag, trots att jag däckade 40 min extra i sängen imorse efter frukost. Där är inte energi att slösa på nu för tiden ; )Bjuder på en "ok" bild av 50 dåliga från kvällens posering - haha - ville mest visa att det hänt en del på magen : )

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Börjar ju se riktigt bra ut :D

    Svar: Tackar så mycket fina du ; ) Får hoppas att det blir tillräckligt för att ställa sig på scenen ; )
    Josefine Sidnor

    2012-11-01 | 13:55:52
    Bloggadress: http://www.saandraj.webblogg.se

Kommentera inlägget här: