focusonfitness

D - Dag 119: Förmiddagsfix hemma och SISTA Duschen : (.

Kategori:

Ja då sitter man här med en helrakad deffad kropp ; ) Känns inte som om det är jag när jag kollar mig i spegeln, men samtidigt så känns det som JAG för det är ju så här jag alltid velat se ut
(ungefär - man är ju aldrig heeeelt nöjd)
 
Har just stoppat i mig en matlåda - ska hoppa in i duschen för att skrubba rent kroppen ordentligt en sista gång med min praktiska dusch handske. Efter det får jag inte använda någo Deo under armarna eller parfym då det finns en risk att Pro-Tan färgen reagerar med ämnena i produkterna och det blir grått/grönt i huden : / INTE så roligt kanske - kommer ju lukta skit om en men det får folk ta nu 2 dagar : )
 
 
JA - HUR MÅR JAG DÅ?
 
Jag mår faktiskt jättebra - lite dålig i magen just nu men jag tror att det beror på alla Omega 3 kapslar som jag stoppar i mig - egen teori - ; )
Annars känns det superbra att få ha börjat äta kolhydrater igen och man känner att hjärnan fungerar normalt igen, är inte lika seg och det snurrar inte i huvudet. Kan dock inte somna på kvällarna : ( Säkert en kombo av att jag har så sjukt mycket mer energi nu än för 1v sedan och lite nervositet! När jag blir väldigt taggad av något och längtar mycket så kan jag inte heller sova ; ) För just nu känner jag mig inte alls nervös faktiskt - finns inte tid till det än - mycket mer som ska fixas och inte får glömmas innan startskottet så då kan man ju inte springa runt som en höna utan huvud.
 
Töj och Färgläggning idag <3
 
Nu måste jag studsa in i duschen så att man blir klar i tid. 
TEAMKLÄDER på idag.
 
Inregistrering DECEMBERCUPEN 2012 - Here I Come.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: