focusonfitness

D - Dag 118: KVÄLLsbestyr - Len som en Baby.

Kategori:

Gokväll allihopa!
Då var denna dagen oxå förbi - gud nu går det lite väl fort här tycker jag ; ) Haha - Fasen imorgon är det inregistrering och i övermorgon smäller det - KUL <3
 
Nu ikväll har jag mest smsat med folk och pratat med folk på facebook och i telefon ; / Hmm kanske inte riktigt det som var tanken, men men tycker att det är superkul att så många bryr sig och engagerar sig i mitt tävlande - ganska smickrande faktiskt - inte van vid det - NI E BÄST!!!
 
Annars har jag mest inhalerat den goda doften från mitt kanelljus som varit tänt sedan jag kom hem med det, sett till att fått i mig den maten som jag ska, omega 3:n, ALA:n, Vätskedrivande o vatten.
Ska snart sätta mig med kvällens sista matlåda : ) Mumma - den är MED banan - extra gottis.
 
Tias kom upp och lagade mat (shyst) och käkade tillsammans med mig : )
Tias: - JA men det är ju i stort sett samma mat!
(eller kanske inte för en dietande själ på första laddningsdagen : ), men vet ni vad - jag var såååååå nöjd med mitt egna - nu är det bara målet som gäller liksom - knappt sugen på choklad)
 
 
 
RAKAT HEEEEELA KROPPEN - YES I have ; ) Haha.
Detta har jag varit jätteskeptisk emot - säg vad ni vill om nakenhet - denna typen av nakenhet när man inte har ett enda kroppshår kvar kallar jag för NAKENHET - känns skumt - t.o.m rakar armarna och jag har inte så mycket hår på dem : ) 
O JA Filip Jag har raat låren ; ) Haha . inga små kyllingahår finns kvar - len som en baby.
 
Imorgon fm ska jag ner till jobb och låna med mig ett par gummiband och 4kg hantlar som jag kan ha bakom scenen och pumpa upp mig med ; ) Sen ska jag slänga av mig kläderna en snabbis i GT-salen och gå lite i mina skor : ) Posera litegrann - känner att jag vill göra t-walken 1 gång och kolla sidoposeringarna bara.
 
Efter detta ska jag träffa min massör för lite töj av Vaderna och Tibia igen : ) eller : ( ONT!!!
Helt underbart att jag har honom - han har verkligen ställt upp - är så himla tacksam.
 
 
Därefter är det slut på vanliga matlådor - haha WIIIIEEEE nu ska jag tugga riskakor - nu får jag mina jäkla riskakor som jag tjatat om tidigare tills jag aldrig kommer vilja se en riskaka igen : ) Tugga tugga tugga och INGET vatten alls efter detta fram till tävlingen - blir spännande.
 
OBS! Vill att alla läsare ska vara fullt medvetna om att jag utsätter kroppen för en extrem prövning just nu och detta är INGET som jag rekomenderar er att testa utanför kontrollerade former.
 
Här ska jag möta upp med min bästate bästa Coach och nya vän Jess <3 Så glad att ha funnit henne.
Färgen ska läggas i ett par lager innan 19.00 då vi ska infinna oss på Scandic Hotell för inregistrering och betalning av tävlingen mm. Du ska då komma i din svarta bikini och de svarta skorna, de ska godkänna att dessa följer regelverket samt även godkänna finalbikinin och finalskorna.
 
Tugga tugga tugga Riskakor : ) haha.
 
Efter det åker vi hem till mig för en "Sleepover" till Lördag - D - Dagen, Dagen - D - The BIG BIG Day <3
Häftigt att det äntligen händer efter 10 år av drömmande.
Så så kommer morgondagen att se ut - uppdaterar er under kvällen hemma sen.
 
 
Tänkte bjuda på de sista Formbilderna innan tävlingen. Tänker inte lägga upp fler helkroppsbilder med färgen på nu innan - något måste ju förbli en överraskning : ) och som någon sa:
- Du är som ett Kinderägg - man vet aldrig vad man får ; )
 
JAPP så här ser kroppen ut nu efter 1a laddningsdagen : )
 
 
Häftigt att se kroppen förändras på detta sättet och alltihopa pga kosten - hur man kan påverka sin kropp genom att äta vissa saker under vissa situationer och i viss mängd - tycker det är COOLT och fascinerande.
Magen är svårflirtad - men ser ni längst ner vid troskanten att där finns en skymtning av en lien ådra ; )
 
 
Biceps är alltid med mig <3
 
Är ni med mig?
FÖR nu JÄKLAR kör vi - jag är taggad till tusen, detta ska bli så jäkla kul -
 
FOCUS ON FITNESS
 
<3
 

Kommentarer

  • Pernilla - Mamma till Theo & Tellus säger:

    Så spännande!!! :):) Sa bli kul kul:)

    Svar: VERKLIGEN!!!!!!
    Josefine Sidnor

    2012-11-30 | 06:55:49
    Bloggadress: http://enpojkmammasdagbok.se
  • Elli säger:

    Jag är med dig! Heja heja heja!! <3

    Svar: Naw tack gumman - det behövs - nu jäklar ska vi rocka scenen med lite äkta vara : )
    Josefine Sidnor

    2012-11-30 | 07:20:54
  • Sandy säger:

    Du är så jäkla grym! Kommer gå bra, heja heja!

    Svar: Tycker du ; )? Tack så jättemycket gumman. Hoppas på att det kommer gå bra - fan det ska bli skitkul jue <3
    Josefine Sidnor

    2012-11-30 | 07:57:02

Kommentera inlägget här: