focusonfitness

D - Dag 118: En Harmonisk Morgon <3

Kategori:

Gomorrn allihopa!!!
 
GUD alltså - vart kommer energin ifrån just nu ; ) OKEY från och med nu kommer den ju mestadels från Riset såklart : ) Haha gott med Ris o Bananas. Efter att ha slängt i 2 maskiner tvätt där nere och renskrivit ett träningsprogram så tänkte jag bara gotta mig vid datorn, täbda alla ljus jag har (svinkallt i min lägenhet) och tända en go rökelse - Fan tror nästan att de är slut - det MÅSTE i så fall införskaffas - ända ärendet idag i så fall, det, mandlar till tävlingsdagen och dextrosol ; )
 
Det blev en sen PW igår - kände att jag ändå ville få till en sista en innan tävlingen - det blev en historia för sig själv.
 
 
HEMLIS <3
 
Det blev en PW som jag sent kommer glömma - haha hade värsta energin och ingen aning vart den kom ifrån - måste vara adrenalin eller något som spökar tillsammans med all vätska som man stoppar i sig och samtidigt driver ut med vätskedrivande ; )
PW 1 tim + Vätskedrivande = Ingen bra Kombo.
 
I alla fall - halvvägs började det trycka på ordentligt men jag knep ; )
Till sist kändes det som om jag hade en badboll intryckt i urinblåsan och det gick inte att vänta tills jag kom hem : ) Haha - Japp AFRKA-Jusse trädde fram - Lite närmre naturen och lite mer självklar och enkel.
 
Där satt man med Vinterjacka, 3 lager kläder - Ny snygg fransk manikyr på naglarna, test-Frissan inför tävlingen tillsammans med min scarfs runt huvudet gav en känsla av 80-tal. Stillsam natt i Skurup och tur var väl detta så att man fick ha sin vita rumpa ifred i buskaget man satt i ; ) Haha jag dör - skrattade när jag satt där.
 
FITNESSPRINSESSA! <3
 
 
Skurup har minsann börjat pynta litegrann - allmänt så är det en trist by över julen men man får uppskatta det lilla - nu var granen i alla fall uppe och förgyllde min PW.
 
 
Och denna JÄVLA skylten MÅSTE jag bara föreviga här på bloggen. Den innebär ren frustration - endast!!!
Varenda morgon och varenda kväll har jag traskat förbi denna skylt och inte önskat något hellre än att det ska bli den dagen då jag kan ta min morgon PW och avsluta den med en go kaffe och en ljumen Lussebulle inne på Preem innan jag vandrar hem igen - bara att INTE vara FÖRBJUDEN kommer kännas helt underbart.
 
 
I alla fall - tror dock inte att deras Lussisar är så goda som jag förtjänar dem att vara <3
 
 
Hemma igår tog jag en sista bild innan Laddningen/Fyllningen som börjat idag. Tyckte att det var häftigt hur ådrorna tittar fram på axeln utan att flexa allt för intensivt ; )
Blir bild från idag oxå senare ikväll då jag har fyllt med mina Rismål hela dagen.
 
 
O kolla benen - "they are coming to take you away haha - hihi - hoho....." Haha tänker på dig Megan när jag tänker på den låten (...to the funny farm haha hihi hoho ; )
 
Fortf VÄLDIGT fascinerad över mina fina naglar ; )
o en Biceps på det <3
 
 
Banan och Ris har aldrig förr smakat så ljuvligt - JO en gång i Kenya när det var någon som serverade banan till maten som annars är väldigt neutral i smaken. Banan/Ris kombo - I LIKE.
 
 
Nä nu ska jag ner och plocka ut tvätten och plocka in nästa : )
 
Ses här på bloggen ikväll igen <3
Ha en bra dag nu allihopa.
 
 

Kommentarer

  • Elin Rosén säger:

    Dr Dementos låt, they're coming to take me away haha! Den är så jäkla grym! Jag måste säga att jag är sjukt imponerad över ditt dietande, jag hade ALDRIG någonsin fixat att göra något sådant, du är grym! Lycka till på lördag! :)

    Svar: Hejsan tjejen! Tack så mycket för all de fina orden : ) Jodå du hade oxå fixat det - man måste bara vilja tillräckligt mycket Har man ett mål i sikte måste man hela tiden tänka på vikten av att nå det : ). Kan inte fatta att det är dax i övermorgon - heeeelt sjukt jue : ). Kram på dig så länge.
    Josefine Sidnor

    2012-11-29 | 10:12:45
    Bloggadress: http://ElinRosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: