focusonfitness

D - Dag 118: Dagen - JUL nalkas i Jusses African Crib <3.

Kategori:

Ja jag har försökt att spendera dagen vilandes ; )
Största utmanngen hittills under dieten - NÄ ; ) Skämt o sidor - jag har tagit det lugnt men jag har ju inte legat på soffan precis. Tvätten är jag klar med nu i alla fall och var tvungen att ta mig ner i byn till Hälsokostbutiken för att köpa på mig mer vätskedrivande, naturella nötter o dextrosol till tävlingen ; )
 
Hittade ett litet YANKEE CANDLE med Kaneldoft - UNDERBART <3
Älskar ju kanel - avslappning till max ikväll.
 
 
NUT´s ; )
 
 
Blev lite annat på vägen oxå : )
GUD jag kan inte hålla i mina pengar längre - diethjärna oxå skyller på vi julen tycker jag.
Shoppade loss för 100kr inne på RÖDAKORSET - jag säger bara det - shoppa second hand - GRYMT.
Fick en massa juldukar och en jättefin korg till mina kommande Lussebullar : )
 
 
De glittriga guldstjärnorna köpte jag på Netto fr 15kr/pkt - 
Tänkte hänga dem lite överallt i min armégröna gardinkappa i köket - FINT.
 
 
 
Pysslade ihop en egen Julsjtärne-skog som ska pryda mitt soffbord nu under julen : )
Gillar Tomten!!!
 
 
JA annars händer det inte så mycket på denna sidan Skåne : ) 
Det snöade innan en gnutta - must be a sign, så länge det inte blir snökaos när vi ska köra upp till Luciapokalen i Göteborg så är jag NÖJD ; )
 
Nu är det snart dags att käka igen : ) Mumma då - torrt men ack så gott med Ris.
Smörjer regelbundet in mina händer, fingrar o nagleband med "Locobase Repair" så att de ka mjukna lite tills det är dags att sätta på färgen imorgon - den är grymt bra för torr och sårig hud.
 
Ikväll blir det Filmkväll i mån av tid (får inte vara uppe för länge om det ska stämma med maten) innan dess ska det tas en riktigt varm o go dusch och kroppen ska både skrubbas och smörjas ordentligt sen blir sista duschen innan tävlingen imorgon bitti.
Ska även göra det jag fasat för hela tide idag - RAKA HELA KROPPEN - JEEEEEERK : (
 
Återkommer senare med en kvällsuppdatering och även en bild på formen - sälen är på väg bort igen - skönt - föredrar sjöjungfruhistorian istället : ) Haha.
 
CIAO så länge godingar.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: