focusonfitness

D - Dag 117: FM - Färgning av hår och hemmafix ; )

Kategori:

God förmiddag alla godingar <3
 
Då var vi inne i sista "Vatten-dagen" Skönt det ska bli att slippa dricka så mycket vatten och springa på toaletten hela tiden : ) Haha. Går lite segt idag med att få i sig men 1,5 liter än nere i alla fall. 4 liter kvar : )
 
1a dagen idag utan jobb - nu är det INGET jobb alls fram till tävlingen och det känns skönt som in i - inga prestationskrav från några håll - BARA FOKUS på Lördag - Underbart.
Började min morgon med att käka kalkon framför TV:n till "Vakna med The Voice" och tände alla värmeljus jag kunde hitta i lägenheten - myyyyyyys.
 
Färgning av håret stod först på listen. Vill ju ha det mörk mörk brunt - nästan svart då jag tror att detta kommer bli coolast kontrast tillsammans med "side-cuten" : )
 
 
Använde mig av denna färg då jag tycker att den är superbra - hade den sist jag färgade håret oxå och det känns skonsam på något vis - dessutom luktar deras efterbehandling SUPERgo <3
 
 
 
Just nu sitter jag och trycker i mig supersalt torsk, broccoli o vitkål och dricker en jäkla massa vatten.
Ska strax iväg till TEAM HELHETEN i Veberöd för att få ögonbrynen plockade och för att fixa naglarna : )
KUL - det blir Fransk manikyr på dem - tycker att det är sååååååå SJUKT snyggt - klassiskt och enkelt. Vill vara KLASSISK, ENKEL men ANNORLUNDA på tävlingen <3
 
Glömde att ta en morgonbild imorse på mi svullna släta form nu efter allt salt och vatten so man tryckt i sig. Men tog en nu efter jag färgat håret klart - mest för att "Coach" inte ska missa formen och för att jag vill att ni ska få e skillnaden från nu och sen efter jag börjat ladda med kolhydraterna - funkar det så kommer det bli COOLT alltså : )
 
 
Det var allt från SÄLEN just nu - uppdaterar er ikväll igen.
 
Njut av er Onsdag - i will.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: