focusonfitness

D - Dag 117: EM - Ögonbryn, Nagelfix och nya Frillan <3

Kategori:

Helloj allihopa igen
 
 
 
- ny uppdatering av min lilla skönhetsdag - jag trivs ganska bra själv har jag kommit fram till : )
 
Kl 12.00 skulle jag vara på "Team helheten" i Vibban för att plocka Ögonbrynen hos goa Maria och för att få nya naglar hos Catharina (Tina) ; )
Blev lite tidig till byn så staplade in på mitt favoritcafé - "Niromas Praliner & Desserter" bytte några ord med trevliga Kim medans jag njöt av deras goa Espresso.
 
Ögonbrynen blev lika bra som de alltid brukar bli hos Maria 100kr kostar det och det blir så fräscht. Alltid efter jag plockat ögonbrynen så känner jag mig så tillfixad att jag inte behöver mascara - KUL va ; )
Där emellan hann jag med att stoppa i mig en matlåda och massa vatten innan det var dags för naglarna.
 
 
Tycker att det är grymt snyggt med Fransk Manikyr - jag har väldigt långa o starka naglar i mig själv så sist jag gjorde detta lade vi bara gelé på mina redan befintliga naglar - men efter 4 månaders diet var där inte så mycket kvar av varken mina naglar eller fingrar ; ) så vi körde från scratch - bra - så håller de bättre.
Tyvärr så blir naglarna väldigt förstörda efter påbygningen trillat av el tagits bort - därför gör jag inte detta annars - men SJUKT snyggt är det <3
 
Färdig!
 
 
Blev så distraherad av mina nya fina naglar i bilen när jag körde hemmåt att jag upptäckte befinna mig i de mötandes körfält ; ) WOOOPSIE DOOOOPSIE.....
Men måste ju ha Skånes snyggaste naglar nu ; )
 
"Team Helheten"s telefonnummer har ni här - ring och boka tid för ett par jul el nyårs - naglar vet ja <3
 
 
 
 
 
På väg in till Malmö till Frissan så blev det ett hemligt ärende HIT..... Det var inte igår man strosade runt här inne ; ) Minns att hyllorna var högre och gångarna fulla av leksaker mycket längre ; )
 
 
 
Till slut på "HÅRSTUDION" och i händerna på bästaste Mia - Malmös bästa frisör <3
 
 
Idag gick hon lös med både SAX & KAMERA - Haha.
Så om ni råkade gå förbi ett skyltfönter i stan idag med en livs levande lite muskulösare variant av skyltdocka så var det bara jag : )
 
Tänker INTE avslöja min SIDE-CUT här på bloggen innan tävlingen men här kommer en bild bakifrån.
Svullen och gó : )
 
 
 
 
 
 
Lite slarvig sidoposring på min "dåliga" sida dessutom : /
...men tror att detta kommer vara en inte bara COOL frilla att komma in med utan även mycket bekväm - behöver inte alls tänka på att slänga med håret hit och dit.
 
TACK Mia för att du ställer upp så här - du är grym/ Ses på Lördag morgon ; )
 
 
Hemma igen hämtade jag Bananerna hemma hos T - har inte ens vågat ha bananerna hemma hos mig.
Dags att förbereda de alla små matlådorna inför imorgon och Fredag fm.
50g kokt vitt ris, 50g kycklingfilé (ej saltad) + 50g banan i vartannat mål : ) Mumma säger jag. Inte igår det doftade nykokt ris i min lägenhet precis.
 
Färsk kyklingfilé som inte är sprutad med en massa salt och skit. Märktes på bakplåtspappret efterråt - ingen vätska alls nästan.
 
 
50g banan är 1/2 sådan här stor banan - perfekt <3
 
 
Gula och fina pryder de min köksbänk - restrerande kommer få följa med i tävlingsväskan.
 
 
Doftade ljuvligt i mina dietande näsborrar.
 
Kokade dock lite väl mycket - möjligtvis en inre önskan om att det skulle vara mer ris/måltid. Men det räckte med nöd och måtta till alla rislådorna under nästa tömning/ladnings vecka - fryser in - JAPP:
 
 
Nu är min kyl laddad med laddningslådor - 6st med banan och 5 st utan - det blir gött.
 
 
 
Har även shoppat lite julpynt idag som jag tänkte roa mig med imorgon när jag är beordrad av bästaste "coachen" att stanna hemma hela dagen så att jag får vila och benen får vila. Så det enda jag ska göra imorgon är att Tvätta, Äta mina rislådor - ladda, Julpyssla litegrann och Poseringsträna massa ; )
 
Nu ska jag dricka upp min kopp kaffe och bege mig ut på denna Lddningsveckans sista PW : )
Lite fart i de eller vad tycker ni!?
 
Hoppas att ni haft en bra dag - glömmer lite bort att det har vart en helt vanlig Onsdag för de flesta andra medans jag gjort sådant som jag aldrig gör annars - riktigt härligt har det varit att få spendera lite tid med mig själv och för mig själv.
 
UNNA er något NI MED <3
 
Imorgon är det laddning, laddning, laddning - Kolhydrater HERE I COME!!!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: