focusonfitness

D - Dag 116: Vatten, vatten bara vanligt vatten.

Kategori:

Herregud alltså - har man gjort något annat än att springa på toaletten idag : / Tror det inte... Haha.
JO det har jag jue - började dagen med Morgonformen på min just nu vatten/salt fyllda kropp:
 
 
Slätare än slätast <3
Eller vad säger du Jess - det var detta vi var ute efter väl!? ; )
 
 
Morgonen började hos Lunds bästa massör Z på RYGGCENTRUM - kommer verkligen sakna mina mysmornar där - blir alltid väl ompysslad och idag ljöd julmusik ur högtalarna medans jag tog djupa andetag mellan Töjningarna i Höftböjarn och Bröstmuklerna.
 
 
Fredag blir nästa och sista besöket innan tävlingen på Lördag - kommer kännas bra att ses så nära inpå och få en sista spark i röven om att sträcka ut Vaderna och Tibia - herregud vad vänstran är kort.
Kände det senare under poseringsträningen oxå när jag gick i klackarna - drar ganska rejält bak i hälsenan : (
 
De hade till min förtjusning börjat julpynta inne på Entré - UNDERBART - Älskar Älskar Älskar.
 
 
In till Malmö efter detta till MuscleZone för att fixa biljetter till tävlingen till en hel del vänner - KUL att så många vill komma o kolla - det känns verkligen som om man kommer ha ett rejält publikstöd i alla fall : )
En god Barista Espresso i bilen på väg in till Lund därefter för att styra upp ett nytt program åt en PT kund tillsammans med kund - KUL att se henne igen - nu ska det bara kickas igång på nytt igen ; )
 
Poseringsträning tillsammans med dessa dagars "Accessoar" - PET flaskan ; )
 
 
Blev en 30 min posering med fokus på T-walk rutinen och gången och även sidoposeringarna då jag känner att dessa verkligen är min svaghet - absolut inte formmässigt men rörlighetsmässigt och det drar ju ner formen en aning om domarna inte kan se den "proper" ; )
 
Men det känns bra - känns som att det sitter, vet vad jag ska göra och har hittat min stil på T - walken äntligen.
 
Högrep träning på detta, PW hemma ute i byn i regnet med MER julmusik i lurarna som efter halva promenaden övergick i Nightwish - haha. När tröttheten sätter benen på prov gäller det att bara stampa vidare - jättejobbigt faktiskt - det blev en PW men utan Power kan man säga. Dock ganska glad att jag känner mig seg idag - kände mig lite FÖR pigg o glad igår för att kunna vara i fas : ) Haha Vattnet gör sitt verkligen.
 
Blev sent efter PWn så håret tänker jag färga imorgon bitti innan jag drar vidare på mina skönhetsärenden - KUL - har og aldrig spenderat så mycket tid för mig själv till mig själv - LYXIGT värre jue. Så en kopp kaffe framför datorn, sen ska disken tas innan jag kryper ner under täcket för att vakna till sista "VATTEN" - dagen imorgon.
 
TAGGA TAGGA TAGGA!
Till alla er andra tävlande (om jag har sådana läsare; ) - NU JÄKLAR KÖR VI JÄRNET på Lördag.
 
150 sidöppningar på bloggen idag - känns jätteroligt att den roar någon - det var ju det som var tanken från början <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: