focusonfitness

D - Dag 115: Morgonstund har guld i mun <3

Kategori:

Gomorrn alla godingar!
 
Tycker verkligen det : ) Morgonstund kan verkligen vara såååååå himla mysiga.
 
 
Tagit sig igenom natten : ) Hade lite svårt att somna igår - låg och tänkte på tävlingen, hur allting kommer vara, om jag kommer vara nervös, om jag kommer kunna trycka i mig de torra riskakorna trots att jag inte druckit något på över 24 tim, om jag kommer få kramp, hur det kommer kännas på scenen osv osv ; )
 
Blev beordrad att uppdatera formen på magen nu varje dag fram till Dagen - D, mest så att vi har koll på om det händer något. Svårt med alla olika ljus bara ;)
 
Gomorrn <3
 
 
 
Skrattade lite för mig själv just när jag kikade på vardagsrumsbordet och hittade min lilla hög med tidningar.
; )
 
 
 
Nu idag händer det inte så jättemycket faktiskt. Tänkte bege mig ut på en morgon PW när jag slurkat i mig en kopp kaffe och efter det ett snabbt överkroppspass på gymmet med lättare vikter och lite fler repetitioner - mespass liksom ; )
 
Har en PT kund runt 16.00 så det bär a in till Lund senare och förhoppningsvis kan vi kanske få till det med en tid på RYGGCENTRUM oxå så att Vader och Tibia kan få sig en "Chong" av terapeutisk töj idag.
 
Annars så ska jag bara dricka vatten : )
Tagit ledigt från mina gymtimmar hela veckan då jag aldrig skulle fått ihopa det annars med vattendrickande, maten och allt det andra runt omkring.
 
Vill önska er en underbar dag idag <3
Kör så det ryker för mig med på gymmet - haha!!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: