focusonfitness

D - Dag 115: Del 2 - Finalskor beställda.

Kategori:

GUD så seg jag har varit med att se till att jag har ett par finalskor att ha på mig OM jag nu skulle gå till final.
Jess har dock fixat ett par "glasskor" som jag helst av allt vill ha om de passar mig och jag kan gå i dem utan problem, men kände att det skulle vara bra med ett alternativ.
 
Hmm 1 alternativ råkade bli 2 ; )
Kunde inte bestämma sig vad som skulle vara snyggast till min mörklila bikini så tog båda de jag gillade.
 
 
Vad tycker ni?
Vilka skulle ni välja att ha på er?
 
Nu får vi bara hoppas att de kommer i tid : ) 1-3 leveransdagar : ) Men som sagt så har jag ju planerat att ha de andra skorna som J fixat : ) Men nu finns det ju en anledning till att ställa upp i fler tävlingar då jag kommer ha 2 par finalskor som står i garderoben och väntar på mig : ) Haha.
 
Nä GUD nu är klockan alldeles för mycket. Det blev en sen PW med julmusik i lurarna - Myyyyys och nu är det dags att äta sista målet för idag och dricka upp det sista vattnet som måste ner innan dagen är slut : ) Då har jag lyckats få i mig 5,5 liter vatten idag - inte fyskam.
 
Imorgon kommer jag börja dagen med Poseringsträning i Vibban och efter det ett TÖJ o STRÄCK besök på bästaste RYGGCENTRUM - Hälsokostbutiken efter det och därefter har jag min sista PT kund för veckan sen är det "semester" några dagar. Träning och PW mot kvällen är planen för imorgon oxå måste jag se till att färga håret då jag ska klippa mig på Onsdag : )
 
 
KRAAAAAAAAAM på er alla.
 
Måste ju bjuda på lite form oxå ; ) Haha inte snyggaste "posen"
(är inte så bra på det där - men gör mitt bästa för er; )
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: