focusonfitness

D - Dag 113: Lördag - 1v till D-Dagen - bild på halva formen <3

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Ja idag är det exakt 1 månad till JULAFTON och exakt 1 v till TÄVLINGSDAGEN - SJUKT!
Känns så himla konstigt att stå här idag med ungefär den kroppen som man har drömt om så länge och som man trodde för 4 månader sedan att man aldrig skulle fixa : )
 
 
COOL KÄNSLA!
 
Min jobbe-helg denna helgen - det var ju verkligen en miss : / Men men tagit mig igenom 1a dagen av de 2 som tur var hade man lite Personalmys och uppsättning av Olympens julgran att vänta nu under kvällen + poseringsträning i bikinin : ) Härligt att man har kollegor som kan ge en så mycket positiv energi att man nästan glömmer bort att man är trött och sliten - Ni är GRYMMA - Tack för kvällens alla goa skratt - det ska ni ha CRED för <3 
 
Julmusik, mysigt sällskap, massa intressant snick snack och vet ni vad - Pepparkakor, Paradis kartong, Saffransbröd och Julmust - Men....JUSSE tog inte en endaste bit ; ) STOLT.
Tack till engagerade kollegor som förbjuder en från både de ena och de andra edans de själva tömmer översta lagret på Paradiskartongen och halva pepparkaksburken ( ; ))
 
Har aldrig någonsin tidigare i mitt liv suttit runt ett bord med liknande frestelser utan att röra en enda bit, men det kändes riktigt bra att hoppa i bikinin efter detta och posera litegrann med den nerdeffade kropp som man lyckats åstadkomma : ) Blev dock inga bra bilder idag - bjuder på en halvdan bild med mjukis på då jag inte vill visa allt för mycket nu så nära in på - måste ju vara lite spännande med de där tävlingsbilderna sen : )
 
 
MIN TANKE med BLOGGEN.
 
Vill passa på att berätta att jag tänkte försöka göra denna bloggen till vad jag saknat med alla andras tävlingsbloggar : ) Jag vill dela med mig av alla detaljer - så jag ska i mån om tid och medvetande försöka uppdatera er med allt vad tävlingsförberedelser heter : ) Annars tycker jag att man ser en massa formbilder och en massa recept och vips - Tävlingsbilderna.
 
...så lätt är det liksom inte. Det är mycket med färg, smink, hår och naglar och annat som ska fixas nu sista veckan - så jag tänkte verkligen försöka att blogga minst 1 gång om dagen nu sista veckan. Självklart kommer alla förberedelserna gå FÖRST - framför ALLT annat men efter detta - BLOGGEN och NI såklart.
Det känns verkligen kul att ha så många läsare som kikar in här varje dag - det har taggat mig en hel del så jag hoppas att ni oxå fått ut något av allt bloggande!? ; )
 
Så ni vet - ganska tajta uppdateringar nu framöver - KUL!
Kan inte fatta att det bara är 1 vecka kvar - helt galet jue - 1 v till Luciapokalen efter det sen jäklar i det ska det FROSSAS i allt vad JUL heter - LÄNGTAR!!!
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: