focusonfitness

D - Dag 111: PW:s hela dagen är vad jag förtjänar.

Kategori:

Hej alla.
 
Dagen har varit helt okey - vaknade med lite mer energi än vanligt
(Inte så konstigt med tanke på gårdagens synder)
 
Började dagen med en PW ute i byn innan det var dags att bege sig in till Lund för jobb.
 
Surret i benen kändes mindre och jag var lite mer mig själv än annars : ) Tog en Celsius innan första PT kunden i alla fall - måste ju kicka igång på något - har inte kört någon som helst PWO nu under dieten bortsett från de Celsiusen som jag slurkat i mig under arbetspassen och under ett och annat träningspass : )
 
Ett kort lite halvkasst BRÖST & TRICEPS pass på det och efter detta med lite "pump" i musklerna blev det 15 min poseringsträning i GT salen - känner mig mäkta stolt över varenda liten ansträngning jag gör som gynnar Tävlingsdagen - har NOLL motivation till att göra saker - allra helst skulle jag bara vilja ligga på sofflocket hela dagen och äta Lussebullar och dricka Chokladmjölk ;)
 
Efter detta åkte jag hem för att få den vila en dietande person 9 dagar innan tävling borde få ; )
ÄNTLIGEN - såååååå himla skönt att få bara vara hemma.
 
Gjorde en god Fiskgratäng a la Diet.
 
 
Med Vit fisk och Räkor - Mumma.
För Receptet så hojta till på "kommentarer" så lägger jag upp detta.
 
Under tiden fiskgratängen stod i ugnen så hamnade jag åter igen i klorna på Syndens härskare.
JAG VET - Ni kommer känna nu att jag är helt hopplös och sjukt odisciplinerad - Mmmmmm det är jag oxå : / Hjärnan går på halvfart och tydligen så är det den sidan där kontrollbehovet sitter som jag tappat. 
Själv tror jag mest att det handlar om att det GÅR INTE att ha saker hemma under diet som man inte får äta helt enkelt och absolut inte nu på slutet då du knappt är DU och kroppen styr dig dit du BORDE gå rent hälsomässigt.
 
Det är DETTA som man MÅSTE ta kontroll över.
 
Misslyckades igen eftersom jag hade 4 st surdegsskivor kvar i frysen - tinades i mikron, slängde på lite honung och Kanel och satte mig i soffan och frossade medans honungen rann  längs fingrarna : / En annan grej på 620 kcal slank oxå ner - VAD tänker jag inte berätta nu innan tävling - blir min lilla hemlighet ; ) 
MISSBRUK eller?
När ingen ser vet ni - känns sjukt : /
 
 
Jag vet att vissa inte vill läsa eller höra detta men jag bestämde mig för att vara helt ärlig på min blogg från början och att detta skulle vara en blogg som folk som är sugna på att tävla skulle kunna följa och följa mig genom både det Häftigt roliga OCH det tuffa med att stå under en tävlingsdiet : )
DONT WORRY - Jag kommer stå på scen i bra FORM ; )
 
Det häftiga med detta är att man kan verkligen känna hur ENERGIN flödar genom kroppen - surret i benen försvinner sakta men säkert, tankeverksamheten ökar (känns som om jag tänker MINA tankar igen), allt man gör ökar till normal hastighet och man får tillbaka sina liiiite mer positiva tankar om livet igen OCH om tävlingen - nu kändes det plötsligt KUL igen (föruom att jag är rädd att vakna med världens vätskepåslag imorgon).
 
COOLT hur kroppen fungerar.
 
Jag Dum som jag är skulle ju lägga mig 1 timme och vila på detta - HAHAHA "CHI" FICK JAG!
Har inte haft så mycket energi på över 3-4 v så ni kan ju tänka er. Men tvingade mig själv i pyamas och låg blundandes i sängen 1 tim och njöt av att göra ingenting.
 
 
Nästa PT kund avbokade sig (tyvärr - för såg fram emot att få köra med min goa tjej) men detta innebar en bonus PW för syndar-Jusse - så ut i byn bar det av. Nästa kund i Vibban på det och en Celsius och efter detta avverkade jag 18 min 60/30 Intervaller på Löpbandet (löpbandet tvärstannade) då blev det 30 min på cykeln efter det : ) Som jag skrev på Facebook - Energi IN = Energi UT just nu ; )
Annars är det kört jue.
 
Går till sömns lite frågande VARFÖR jag inte kan stå emot?
Men...med ett lugn som inte på länge - imorgon är jag heeeeelt ledig från jobb - tänkte spendera dagen i förbränningens tecken faktiskt - NO SHIT ; )
 
PW med syrran under dagen.
 
Natti Natti på er allihopa - idag har jag väl bevisat att jag OXÅ bara är MÄNNISKA <3
(Och en matglad sådan ; )
KRAAAAAAAM!!!!

Kommentarer

  • Jessica Barrnäs säger:

    Hahaha syndar Jusse.... Du är för go! <3

    Svar: Haha ja det var synden oxå ; ) Tur att du finns - tänkte på dig under varenda tugga och den där lusingen som jag skulle fått om vi kännt varandra liiiiite längre ; ) Längtar tills på Söndag då vi ses <3
    Josefine Sidnor

    2012-11-23 | 14:24:55
    Bloggadress: http://www.motivationforhalsa.se

Kommentera inlägget här: