focusonfitness

D - Dag 110: Del 2- I syndarens tecken.

Kategori:

Update för ONSDAG!
 
Hejsan alla goa glada läsare: Vänner, PT kunder, Främlingar och vem vet "Fiender" Haha - läskigt va!?
Idag har varit en SÅDÄR dag : /
Jämfört med igårkväll så har den varit OK trots allt då jag avslutade dagen och jobbekvällen med ett halvt terapeautiskt samtal med en av mina goa kollegor till en låda Kalkonchips och några Riskakor : /
 
...japp några Riskakor som blev några till i bilen och några Brödskivor med honung väl hemma : /
 
Man känner sig ganska knäckt nu, kroppen orkar ingenting, skakig, surrig, sluddrar i talet och man får lämpa sig igenom varendaste dag man vaknar upp till. Låter helt vansinnigt men det är tydligen så här det ska kännas när man närmar sig Tävlingsdag.
 
Det är svårt att inte synda - konstigt nog - man tycker att det borde skrämma en att tävlingen ligger så nära men NÄ då - gamla Jusse tänker inte på det, eller JO det gör jag men sätter det inte i första rummet utan det jag tänker på är att:
 
"GUD detta är INTE jag, jag är så SVAG - etta kan inte alls vara bra för kroppen, att hamna i något sjukdomsliknande tillstånd - Känner ganska mycket på situationen"
 
Ibland händer det då att jag överväger att lite bröd kan ju inte skada denna annars såååååå utarmade kropp ; ) Känns som att det kan kvitta eftersom den ligger så sjuuuuukt minus på intag av kalorier ändå och har gjort det under väldigt lång tid : / Men...det kvittar INTE - så här innan tävling så är det värsta som kan hända att man ändrar på kosten och käkar en massa mer som gör att kroppen lägger på sg vätska. Är du vätskig på scenen trots att allt kroppsfett är bortarbetat så kommr domarna inte se det ändå - då man enbart kommer se:
 
VÄTSKIG och SVULLEN ut : (
 
 
Så nu är det viktigt att Fokusera!
Men jag har bestämt mig för att inte stressa upp mig över att jag syndat för detta om något kommer ju påverka en - så INGEN stress damer och herrar - I FIX THIS : )
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: