focusonfitness

D - Dag 107: Kaffetips <3

Kategori:

Hejsan alla goa glada där ute!
Medans jag hänger i ordning garderoben och plockar här hemma tänkte jag ge er ett kaffetips.
 
Köper aldrig Löfbergs Lila kaffe : ) Men gjorde det nu sist ; )
Supergott verkligen - fyllig smak och lite syrlig eftersmak - allra godast med mjölk i.
 
 
Nu sist jag var och handlade så var jag bara tvungen att prova Zoegas JULKAFFE - Åhhhh JUUUUUUUL <3
Så himla mysigt med Julen och jag vet inget bättre än att gå i matbutikerna och upptäcka den ena juldelikatessen efter den andra ; ) Underbart <3
 
...men på Diet är det inte lika kul ; ) Men tänkte då åtminstone unna mig något som jag får lov att njuta av fortfarande : ) Kaffe - Julkaffe blev det. Har inte öppnat det ännu men imorgonkväll blir det nog en kopp så då ska jag uppdatera er.
 
 
Självklart med bönor från underbara Kenya & Etiopien <3
 
 
 
Saknar mitt AFRIKA varendaste dag - När möts vi igen? 
Finaste Kimo <3
(en av chimpansbebisarna som jag tog hand om hos J.A.C.K i Congo DRC 2008.
 
 
Vila middag var den viktigaste stunden på dagen : )
 
 
Älskade vän vad jag saknar tiden vi hade tillsammans <3
 
 
 
 

Kommentarer

  • Emma-Lee säger:

    Men så söt! Förstår att du saknar :-(

    Svar: Mmmmm - hårt ibland - de blir ju som bebisar : ) Men en vacker dag är jag tillbaka dit och får se dem ha blivit stora och vuxna chimpanser som kan klara sig själva - det är ju drömmen : )
    Josefine Sidnor

    2012-11-18 | 19:12:40
    Bloggadress: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera inlägget här: