focusonfitness

D - Dag 100 & 101: Mejeriprodukter BORT.

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Japp - stora förändringar i dieten idag : ) 3 veckor kvar till dagen D - dietat i 100 dagar - haha INSANE!
Nu åker alla mejeriprodukter och morgonens havregryn bort ur kostschemat, även tillskott som vassleprotein och caseinprotein : ( Bara vanlig mat - så det blir torsk till frulle nu ; )
Vilket innebär att jag inte ens kommer kunna trösta mig med min goda Choklad-casein pudding på kvällarna längre innan sängen : ( Suck det kommer att bli tufft.
 
Sitter just nu och trycker i mig torsk och blomkålsgratäng efter en 1 tim PW i byn efter en kul arbetsdag och ett bra Ryggpass med Annelie och Intervallträning på det - 5 min extra intervaller IDAG minsann - hotad av en kollega så var det lika bra att inte lämna löpbandet allt för tidigt ; )
 
Nä fokus på maten och sen sängen <3
 
Hoppas på en sista massage på Lördag på bästaste RYGGCENTRUM <3
- sen blir det bara töj fram till tävling då man inte vill riskera att kroppen samlar på sig vätska.
 
 
Ge dina muskler en omgång - av go behandlande massage - det är dem värda <3
 
NATTI!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: