focusonfitness

PRE - diet. Slut-tramsat : )

Kategori: Allmänt

Hejsan alla godingar!

Hur har ni det i det fina vädret? Bra hoppas jag och jag hoppas oxå att ni effektiviserar er träning till max så att ni hinner spendera några timmar utomhus nu när det börjar bli Sommar ; )

Själv har jag haft en ledig helg och den har varit jättebra. I fredags var jag och 2 kollegor hemma hos en gammal kollega och grillade - MYYYS!!! Igår blev det grillning ute vid Häckeberga Slott tillsammans med 3 mycket goa vänner och hund : ) Sen idag var jag med Världens BÄSTA kompis och världens BÄSTA Johan på Hundutställning i Hässleholm.

Hennes snygga nakenhund Exx skulle ju få springa några varv i ringen och visa upp sin muskulösa nakenhundskropp ; ) Hihi...världens finaste nakenhund. Förra tävlingen fick hon kritik på att han var FÖR muskulös - då undrar jag.....
HUR kan en hund vara FÖR muskulös!??
Bara bevis på att de lever ett aktivt och spännande liv som en hund ska göra tycker jag.
Idag fick han ett CK minsann och blev 2a bästa unghund och 6e bästa hane i rasen - FINA Exx:et då <3


NÄ - det jag ville komma till nu innan läggdax var att nu är det SLUT-TRAMSAT för min del.
ALLVAR med kosten igen -

Inget godis
(möjligtvis något litet på ätardagen)
Inga kakor
Alltså inget socker

Mycket protein
Mindre kolhydrater
Kolhydrater vid rätta tillfällen
Fett i form av Omega 3, cocosolja el olivolja

Gröt till frulle - BLÄ!!

1 ätardag/veckan


Denna lilla tillsnörpning på allt det goda tänker jag kalla för PRE - DIET : )
En liten avgiftningsperiod innan tävlingsdieten!!



Ris
Havregryn
Proteinpulver
Min egna musli
Lågkalori lingon
Keso
Tonfisk
Kvarg
Frukt
Grönsaker
Makrill i tomatsås
Kycklingfile

BL. A


Och mycket annat - men nu mäts det mängd och kalorier : )

Kommentarer

  • Johan säger:

    Lycka till hjärtat, hör av mig när jag kommer hem från seglingen!

    2012-05-23 | 07:23:00

Kommentera inlägget här: