focusonfitness

Mors Dag <3 - min PERFEKTA Söndag!

Kategori: Allmänt

Vilken perfekt Söndag jag har haft : )

Mors Dag idag och det är minsann inte bara mammor som kan ha det bra en dag som denna. Ledig dag - inget planerat - blev till slut fullplanerad : ) det gillas jue!!

I förmiddags tog jag en sväng in till Malmö för att se om jag kunde hitta något fint till mamma. På Mobilia mötte jag upp världens Bästa kompis och hennes kompis : ) En kaffe och en go macka på Barista sedan var man fit för fight, haha - kanske lite FÖR fit for fight.

Hittade en jättefin blomma till mamsen inne på Mobilia Blommor.
Smög in på Stadium efter det mest för att ta en titt bara - dum ide Jusse : /
Kom ut med ungefär hela butiken. Kändes det som i alla fall.

Hittade äntligen den underbara ADIDAS-klänningen som jag såg för längesedan och bleb alldeles kär i - men då var det inte läge att shoppa järnet precis : ) Men idag så......
FIIIIN <3




...o massa annat kul - nya träningskläder på det : )


EFter Malmö bar det av hem till mamma min : ) Hon blev glad för blomman och vi hade det riktigt trevligt en längre stund ute på deras altan, när klockan började närma sig 18 var det minsann dax att dra sig tillbax mot Skurup....o sedan Veberöd - TRÄNING hade jag ju tänkt : )

....men så blev det inte - jag drog på mig de tjockare träningskläderna och begav mig ut här i skurup - runt Zimmermans backe kan man minsann göra mycket : )
Jag kände bara verkligen INTE för att vara inomhus efter en hel vecka full av jobb o träning i svettiga gym ; )

Syre och solljus var precis vad jag behövde och då får man vara lite påhittig.

NU KÖR VI!






Uppvärmning: 6-7 min jogging
Knäböj *20

Knäböj med stubbe: 3*20

Utfall med fot på bänk: 3*20/ben

Räckhäv: 3*15
i SUPERSET med-
Armhävningar mot bänkrygg: 3*15


Gjorde t.o.m en liten minivideo efteråt för att....Ja - mest för att ta bloggandet till en annan nivå ; )
Sedan är det dessutom sjukt bra att få se sig själv träna - då man ofta upptäcker vissa svagheter.

(Hmmm trodde att jag skulle lyckas lägga upp den här men så teknik-klok har jag tydligen inte hunnit bli - får ta reda på hur man gör så kommer de upp i senare inlägg : )


En lätt genomkörare av kroppen - sedan promenixade jag hem : )
Jordgubbs-protein-smoothie på gården - CHECK!




Sist men inte minst så blev man medbjuden på kvällsmat,en snabb visit på -
"Häckeberga DRIVE-TROUGH" Haha.



Mmm - Min PERFEKTA Söndag!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: