focusonfitness

Man MÅSTE kunna vara stolt över sig själv.

Kategori: Allmänt

Hej tjolahopp.



Det är alldeles för många männsikor där ute som aldrig känner sig stolta över sig själva - uppskattar aldrig det de själv åstadkommer. Kanke gör man det men man reflekterar inte över det och faktiskt kommer till insikt med att "Gud så STOLT jag är över mig själv".

Det behöver inte handla om att förändra världen, men små små saker att uppskatta med sig själv bygger successivt upp en bättre självkänsla <3

Därför tycker jag att TRÄNING är så jääääääkla BRA!
Jag tror att det är en STOOOOR bidragande faktor till att folk fortsätter att träna - de känner att de har gjort något väldigt konkret att vara stolt över med sig själv.




Denna veckan är jag grymt stolt över mig själv att jag ätit Havregrynsgröt till frukost varje morgon och även nu i början av denna veckan har jag minsann kommit upp i tid för att göra gröt på morgonen innan jag kör hemifrån 05.30 : )

Så - det behöver inte vara JÄTTEgrejer.
Men ack såååå VIKTIGT!

<3

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: