focusonfitness

Bröst & Triceps efter stängning <3

Kategori: Allmänt

Jadå!!!

Efter ett 6 timmars arbetspass med nyteckning av 2 nya PT kunder så blev det egen träning i de mörka lokalerna : ) Liiite mysigt sådär när luftfuktigheten ligger på max både ute och inomhus ; )


Bröst & Triceps.
4 * 15 reps

Lite bilder från en del av kvällens lite extra svettiga pass.



Hantelflyes.




Smartshake - grymmaste shakern : )




Maskin nr 8 - press för nedre bröst.



(trist att träna själv - svårt att få med hela övningar på bilderna : )


Triceps.

Kick back med hantel.
Triceps press med rep i Cable Cross.
Puch down reverse med rak stång i Cable Cross.






När jag stod och lekte med repet i Cable:n mellan seten så hittade jag en riktigt grym STRETCH för AXELN - Precis där jag har grym träningsvärk idag - PERFA jue ; )




Lägg på ordentligt med vikt i magasinet sedan ställer du dig med ryggen mot trissan i Cable:n och tar tag i repet bakifrån (som på bilden ovan) Häng dig sedan framåt och använd din kroppsvikt till att töja.

GRYM!!!

<3


Tack för idag alla godingar!
Har 4 PT kunder redan som jag kommer köra en längre tid med, kommer bli grymt att träna er.
LÄNGTAR!!

Imorgon bitti är blir det Rygg o Biceps pass i Vibban och en kaffe med Amanda innan det bär av till mamma för ytterliggare en kopp kaffe (förhoppningsvis nån fika oxå) sedan Malmö på bikini jakt....

.....och 22.00 lyfter planet till Belgrad.
Minisemester med kollegorna - SÅÅÅ HIMLA KUL.
Back on track - MÅNDAG!
Då väntar ännu en vecka med stentuff träning för både mig och mina kunder : )

CIAO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: