focusonfitness

Underbara sol, Bröst o Triceps o tjejmys med Mandi!

Kategori: Allmänt

.
Vaknade och insåg att solen sken som aldrig förr : ) Kan ju kvitta då att man sov 1 1/2 tim längre än planerat. Gjorde en kopp kaffe, hämtade sovsäcken i bilen och satte mig ute i solen på T:s baksida - UNDERBART.
.
Inte nog med detta utan efter en kort stund tittade hans grannar ut - GUD så gulliga de verkar vara. Vi pratade i över 1 timme om allt och inget typ. Älskar pensionärer.
Kom överens om att hon skulle lära mig sticka nån dag - e det inte helt underbart - ME LIKE!
.
.
.
Efter en 50 min Powerwalk i Skurup i strålande solsken då jag konstaterat att jag älskar att bo i Skurup så tog jag min rally-bil och styrde mot Ystad. Först ett HEJ till syster yster på McDonalds, sedan en sväng till ÖB för att bättra på pysselförrådet inför kvällen och sist men inte minst Lidl - billig KVARG it IS ; )
.
.
Hemma igen blev det ett snabbt mellis innan jag styrde vidare mot Vibban för att köra ett kort och intensivt BÖST o TRICEPS pass i väntan på min Mandi : )
.
Mitt hemmagjorda bröd och BCAA!
.
.
Mellan seten i hantelflyesen passade jag på att "POSA" lite framför mobilkameran - MÅSTE ju bara visa mina supertunna ögonbryn, haha höll på o dö när jag tittade mig i spegeln efter de var färdigplockade -
Ni vet den där förvånade "Smilyen" på mobilen - kände mig ganska PRECIS så....
.
.
Börjar dock vänja mig och tycker de blev ganska bra faktiskt - rent o snyggt i fejjan ska det vara!
.
.
Min och Amandas kväll började vi med en promenad runt Svaneholmssjön - myyyys innan solen gick ner, för att dra nytta av varenda stråle.
.
.
Sen blev det go mat - Parmesangratinerad lax med ljummen Bulgursallad och en klick Keso med Päron/kanel.
.
.
Självklart en dessert till kaffet - det e ju LÖRDAG!!
Choklad Proteinfluff med hackat Digestive/marabou på toppen
YUMMIE!!!
.
.
Tro det eller ej men denne avnjöt vi till Thorsten Flincks ljuva stämma i Melodifestivalen -
Det bara blev så.
.
Lite mys o prat och vi har haft en riktigt HÄRLIG kväll ; )
Hoppas ni har det bra ni med - njut av helgen och vädret - nu blir det bara ljusare o ljusare och vi blir alla PIGGARE o PIGGARE!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: