focusonfitness

PT-plugg och vilse i Lund.

Kategori: Allmänt

.
JAuuuu -
Idag efter jobb pallrade jag mig ner till ett av Espresso House´s café i stan.
Väskan var laddad med både PT-plugg och Swahilibok. Hann dock aldrig så långt som till Swahilin men jag blev en hel del klokare på muskelfakta ; )
.
Tänkte jag skulle bli så GRYM jag bara kan som Personlig Tränare så att mina blivande PT-kunder ska kunna få precis vad de söker - Everything for you kära vänner!!!
Man kan ju inte gå halvhjärtat in för något - och absolut INTE något man velat göra i 10 år : P.
.
FAN VAD KUL DET SKA BLI!
I April händer det - Stockholm 3v för att bli snäppet smartare!!!
.
Guuud - måste ju tillägga att jag gick fullständigt vilse i Lund idag. HAHA!
Tyckte att jag tog samma väg hem men Chiiii fick jag : ( Först blev jag irriterad och stressad men bara någon minut senare såg jag det hela från den ljusa sidan : )
.
Knallade på liiiite fortare och med nästan 8kg pacckning i träningsväskan var jag nästan lite svettig när jag efter 35min kom fram till bilen : ) Slapp man den kardioträningen på gymmet : P Hehe....
.
.
Ett riktigt bra Bröst o Triceps pass på ACTIC Veberöd nu ikväll med goa kollegor runtomkring - LIVET!
Kunde inte avsluta kvällen på ett bättre sätt än med en kopp kaffe och en Italiensk "Tartufo dolce" : )
NICE att inte deffa känner jag o passar på o njuta....
.
....har dock varit riktigt duktig med maten idag - kvarg som mellanmål och fått i mig bra med protein resten av dagen oxå.
.
Innan läggdax blir det en drink "Double chocolate Almond" casein från BodyScience!
NATTI PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: