focusonfitness

Omotiverad slarver.

Kategori: Allmänt

JA!
Så skulle jag nog beskriva mig själv de senaste dagarna.
Har slarvat med maten denna veckan, tom slarvat med att få i mig tillräckligt med protein - träningen ska vi inte prata om - har kännts så SJUKT omotiverande att träna när sprängande huvudvärk tar över efter bara 1a jobbiga repetitionen!
4:e vilodagen nu - klättrar på väggarna här hemma istället.
.
.
Men...jag är inte BITTER : )
Imorgon bär det av till Kiropraktorn tidig morgon - justeringar behöver göras i nacken och efter det blir det nog till att ta kontakt med en sjukgymnast.
Dax att få bukt med det här på riktigt nu.
.
.
Annars är allt bra med mig - jag hoppas att det är bra med er med : )
Igår var jag i Eslöv och njöt av en Inspirerande fika och promenix med en likasinnad - BodyFitness brutta!
Det var superkul att få träffa henne och jag känner faktiskt att jag har lite mer kött på benen nu vad gäller tävlingsrutiner och förberedelser - Men mer måste det studeras - absolut : )
TACK "A" för du tog dig tid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: