focusonfitness

Mysfrulle, Benpass och kvällsmåls-tips!

Kategori: Allmänt

Imorse bar det av hem till Bästa kompisen där frukosten var framdukad ; )
Jag kompletterade med mitt nybakta bröd - en bit av varje fick följa med, Solrosbröd och Morotsbröd.
.
.
Underbart att få träffa S - önskar ofta att dygnet hade haft fler timmar. Det är inte OK att det går ca 2 veckor mellan varven innan man får avnjuta en god frukost med sin bästa vän : / Men GOTT var det och sällskapet gav tillräckligt med energi för resten av dagen : ).
.
.
Sista timmarna på jobb var kämpiga - benen började strejka och träningsvärken började krypa på.
Trött o hungrig landade jag hemma 23.00 som alltid när jag jobbar kväll.
Blev ett mumsigt kvällsmål.
.
.
Omelett av 3 hela ägg, 40g fetaost, rödlök och ett litet skivat päron på toppen ; )
Perfekt innan läggdax och med lite sötma från päronet behöver du inte springa i skafferiet efteråt och leta choklad! Haha!
.
NÄ nu skriker sängen efter mig.
KRAM på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: