focusonfitness

MMSports-leverans o goa PÄRON.

Kategori: Allmänt

I Fredags var det dags att hämta ut ett JÄTTEpaket på ICA - gissa från vart!?
- MMSports SÅKLART ; )
Fan vad nice - 2 kg Casein, 4kg Vassle, Omega 3 och en ny ursnygg SHAKER från BODY SCIENCE.
.
.
.
Känns bra att ha laddat skafferiet igen.
.
Imorse blev det goa mackor till frukost efter en 70min morgonkardio till Svaneholmssjön, runt den och tillbaka. Tycker om att promenera - massa tankar som i lugn och ro kan snurra runt där inne - många gånger löser man ju nästan världsproblem ; )
Kommer nog inte alls tycka att all lågintensiv kardio är jobbig under deffen för jag får ju så mycket annat gjort under tiden : ) Det som kommer ta emot är väl i så fall att bege sig ut en timme i snöstorm : / INTE lika kul. Men.....då har man ju faktiskt gymmet att låsa in sig i 1 timme innan öppning el efter stägning så det löser sig : )
.
.
.
Tro inte att jag fått nån PÄRON-fettish el nåt - det var helt enkelt BILLIGA PÄRON på ICA denna veckan - haha!
3 st fullkornsmackor med liiite smör, 2 kalkonskivor på varje och ett litet tunnt skivat Päron.
MUMS!
.
Det blev ett Axelpass-light på gymmet precis innan det var dax att börja jobba. Egentligen absolut inte Axlar igen men något blev ju fel där för ett tag sedan med ordningen - så nu måste jag ställa den till rätta känner jag. Imorgon blir det Vilodag men på fredag är det dax för ett riktigt GRYMT RYGG o BICEPS pass <3
.
Imorgon är det dags för lite PHOTO SHOTS igen : )
Intar Olympen liiite senare än alla andra tillsammans med goa S o A i min svarta bikini och faktiskt svarta pumps denna gång ; )
Bilderna kommer upp inom kort!!
.
Ha det gottis alla.
KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: