focusonfitness

Kiropraktorbesök - uppföljning.

Kategori: Allmänt

Heeeej alla glada i solen!
HÄRLIGT med VÅR - gud äntligen - detta förtjänar vi.
.
Ska strax ut på en långpromenix innan jag sticker till gymmet för att mosa lite Rygg o Biceps, men ville skriva några rader till er om igår först.
.
.
Allra först vill jag bara tacka för alla fina kommentarer - fick en kommentar på mitt förra inlägg av någon go tjej där ute - att så lite kan göra såååååå MYCKET : ) Tack!!
.
.
Igår var det dags för ett återbesök hos min kära kiropraktor Kristian efter 10 dagars stretch och rehab övningar.
.
.
Stretchningen hade gjort sitt : ) När jag låg ner så kunde han se att axlarna var mer avslappnade och inte uppdragna till öronen!
.
Han knäckte till i nacken på vardera sida sedan i ryggen - ORDENTLIGT i ryggen ; ) Han sa att nu jävlas han bara litegrann - hmm LITE!?
Efter det blev det nålar i både nacke och övre delen av ryggen- där fick jag ligga en stund minst 20 min - somnade nästan - hihi!
.
.
Besöket gick SUPER och jag ska vara tillbaka igen om 3 veckor - tills dess ska jag fortsätta med stretchningen så ofta jag bara kan och övningarna tänker jag ständigt ha med i mina träningsprogram - GOOD SHIT ; )
Och ännu en gång måste jag bara säga att Kristian är VÄRLDENS BÄSTA kiropraktor.
.
Skickade dit en av mina kollegor denna veckan oxå : ) Han var sjukt nöjd när han kom till jobbet nästa dag!
KUL!
.
Utanför kliniken igår blev det en FROOSH - Smoothie.
Har inte smakat dem innan men denna var i alla fall riktigt god i solens strålar.
.
.
KOKOS o ANANAS - Yummmmm!
.
Nä nu ska jag trycka i mig en Frökuse med kalkon och paprika + en kaffe med mjölk och en liiiten bit mörk choklad innan jag beger mig ut på morgonkardion.
.
Ha en fantastisk dag i vårsolen alla underbara!
KRAM KRAM!

Kommentarer

  • vuxenmamman säger:

    Du den där smoothien är beroende framkallande....watch out ;-).



    Kram fina och mosa på....ses vi till helgen i V?



    2012-03-22 | 15:32:15
    Bloggadress: http://vuxenmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här: