focusonfitness

Kanon jobbedag - positiv energi på gymmet.

Kategori: Allmänt

Helluuuuu....
.
Ja då var man hemma igen - skönt. Öppnar ju imorn så sängen kallar alldelses strax.
Har haft en kanon dunder dag på jobb idag.
Fullbokad med instruktioner i gymmet med ett gäng goa girls, fullt i kardion och fullt i frivikten och svetten rann längs fönsterrutorna i Gruppträningssalen under M´s Spinningpass - NICE ; )
.
Promenixen i morse bar av mot Svaneholm - runt sjön och tillbaka hem - 1 timmes kardio/CHECK!
.
.
.
.
Heeeelt underbart väder ute - GUD alltså våren är här och jag ÄLSKAR det!!!
.
.
Körde ett riktigt bra Rygg o Biceps pass innan det var dags att hoppa på dagens arbetspass på ACTIC Vibban.
Tvingade faktiskt J att ta lite bilder men tyvärr får jag vänta med att lägga upp dem eftersom de är tagna på andra hållet!
Tack o lov så kommer jag från och med imorgon ha en PC istället för en pissekass MAC - så då hoppas jag åstadkomma lite mer (och slippa sätta punkt mellan varje rad ; )
.
.
Morgondagens frukostgröt - HAVREGRYNs - gröt kokat tillsammans med 1 msk kokosflingor.
Toppad med 20 russin ; )
.
.
Nä - en kvällskaffe - sen e det läggdags.
Tack alla goa gym medlemmar som ständigt förgyller mina arbetsdagar : )
.
NATTI GODNATTI!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: