focusonfitness

Kall gröt med Russin.

Kategori: Recept

Ett inlägg till alla som hatar havregrynsgröt.
Till alla er som får känslan av att ni sväljer och sväljer varje sked gröt om och om igen!!
; )
.
Jag har många gånger försökt mig på gröten - försökt att tycka om den, blandat den med både det ena och det andra men ändå funkar det inte.
Här om dagen bestämde jag mig för att testa igen - men lite annorlunda...
.
Kokade gröten på kvällen, hällde upp den i en burk, strödde på en näve russin och satte in den i kylskåpet till dagen efter då den blev frukost på jobbet.
.
.
DET FUNKAR!!!!
.
Såg till att dessutom äta den med gaffel för att göra det så O-grötigt som möjligt ; )
.
Man kan blanda gröt och göra gröt på såååå många olika sätt. Jag har bestämt mig för att testa en massa olika nu när man siktar på Sommarformen : )
.
PROVA NI MED!
.
.
Nu blir det strax middag hos T (viskades om lasagne) sen tänkte jag bege mig ut på en liten kvällspromenad om illamåendet ger med sig.
VILODAG idag - kände att det behövdes - kände mig sliten i kroppen lixom - dessutom var det dags för Rygg o Biceps o det passet får ju bara inte gå dåligt.
.
Himla skönt att bara precis få lov att åka hem direkt efter jobb, slänga sig på sängen en stund och filosofera och sedan hoppa in i duschen - DET är man INTE bortskämd med precis ; )
.
Ha en härlig kväll alla!

Kommentarer

  • vuxenmamman säger:

    Fina du! Vilken bra blogg du har- precis en sådan jag behöver. Fick tips om den idag av en tjej från gymmet i Veberöd.

    Vi ses där.



    Tack för alla tips och nu kommer jag följa dig via bloglovin så jag inte missar ngt du skriver.



    Kram Helen

    2012-03-21 | 13:30:36
    Bloggadress: http://vuxenmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här: