focusonfitness

Jobbe-helg kombo Tränings-helg

Kategori: Allmänt

Yes min tur att jobba helgen ute på Actic Vibban. Men lika glad är jag för det : )



I Fredags blev det ett besök i Trelleborg - FITNESS FORCE it IS!!!
Riktigt trevligt att träffa O - gillar honom starkt och jag tror att han kommer bli en perfekt COACH inför tävlingen.
Ärlig och rak - precis vad jag behöver : )

Vi satt en stund och snackade - hade lite frågor som jag fick bra svar på sen var det dags att plåga Rygg o Biceps riktigt rejält... Grymt bra pass. Fin fint väder ute som väntade på mig men trots detta kändes det riktigt bra att köra i gymmet - betyder sååå mycket att bara byta miljö. Lediga dagen dessutom jueee ; )

Terroriserade några i gymmet för att få till ett par bilder från passet:











Dagsformen.



Det börjar ju likna nåt nu tycker jag : )

 
Senare samma dag fick jag ett av mina Tossa ryck och fick för mig att ta en riktigt lång promenix.
Alla möjliga solstrålar är så hjärtligt välkomna : )

SKURUP - RYDSGÅRD - SKURUP




Efter 2 timmar och 16 minuters Powerwalk var jag hemma igen efter att ha varit inne i Rydsgårds "centrum" och vänt : )

1,4 mil och mycket Trötta Trampdynor : (


Igår - Lördag blev det ett Bröst o Triceps pass efter jobb och idag Söndag efter jobb fick Benen minsann lida som aldrig förr. Laddade innan passet med en muffins och en celsius - PERFA...
Men guuuuud vilken puls jag hade där ett tag - mådde illa 1 timme efter passet - SHIT vad jag INTE kommer kunna gå imorn : /

Varvade benövningarna med mina Rehab övningar för nedre Trapz o rotatorcuff - SLUUUUT!
Känner att jag måste få lite mer volym på benen innan det är dags för diet så det blir sommarens utmaning : )


HAJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: