focusonfitness

Gårdagens OCH dagens träningspass UTAN huvudvärk - Yeahhhh!!!!

Kategori: Allmänt

Hejsan alla goa människor som spenderar söndagkvällen framför min blogg ; )
Ni har haft en bra helg hoppas jag. I HAVE!!
.
Igår (lördag) blev det första tunga styrkepasset efter besöket hos Kiropraktorn.
AXLAR + Rehab övningarna ; )
Gick skitbra - INGEN huvudvärk alls - Guuuud vilken lättnad.
.
.
Och idag Söndag ett tungt Rygg o Biceps pass som jag inledde med 10 breda chins och sedan 8 till efter en stunds vila : ) INGEN huvudvärk då heller - IM BACK ON TRACK!
Håller fast hårt vid mina Rehab övningar som ska göras varannan dag och stretchingen som jag måste komma ihåg att utföra minst 3 ggr/dag. Men det går bra - noterar varenda utstretchad muskel ; )
.
.
Söndags eftermiddagen spenderade jag tillsammans med Papzen, hans fruga och T.
Fikade på ett ställe jag aldrig varit på innan trots att det är ganska nära Skurup...
.
- VISMARLÖV KAFFESTUGA -
.
Kakbuffé!
.
YEEES it was : ) 65kr/person
Guuud alltså, jag undrar om det är många som verkligen äter för vad de betalat för. Jag lyckades trycka i mig 4 st olika kakor:
Rulltårta, Vaniljdröm med russin, chokladkaka och någon typ av "ost"kaka el nåt - YUMMIE! Det gick åt 3 koppar kaffe för att lyckas skölja ner dem dessutom!
.
.
Supermysigt café med gammaldags inredning och inte en kaffe kopp e lik den andre : )
.
.
.
Jag tillsammans med Papzen <3
.
Jag kan ju glatt meddela att det blev en ganska kolhydratsfattig middag nu ikväll och därefter en 50 min Powerwalk i käraste Skurup.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: