focusonfitness

Fitness Force igår och Frissan idag : )

Kategori: Allmänt

Igår - Onsdag bar det iväg mot Trelleborg och Fitness Force för ett Benpass och lite peptalk med O.
Gick skitbra - kändes bra att få snacka lite och få göra klart vissa saker för varandra.
Nu är det bara att tuta och köra och hoppas att det går SKITBRA i December!
.
Träffade självklart min kusin vitamin på plats och som en bonus hittade vi även mamma A på ett av löpbanden - hur trevligt som helst jue ; )
Knäböj brett (för att få lite mera utsida)
.
.
.
Leg extension
.
.
.
Benpress (deras är verkligen superskön)
.
.
Det blev även en liggande Leg curl och sittande vadpress : )
.
Ett kort men intensivt pass och jag kan inte påstå att jag inte blir påmind om det idag : )
.
.
.
Idag TORSDAG....
....var det verkligen dax för att trimma till något annat än musklerna - HÅRET!
TRASSELSUDD låg bra till i jämförelse kan jag säga : )
.
Självklart hos bäste MIA på Hårstudion i Malmö - Bergsgatan.
.
.
Det blev en hel del på längden, behöll mittbenan och klippte upp det lika mycket som jag brukar.
Ville behålla längden på "luggen" pga träningen - så att den går och sätta upp.
.
Känns konstigt - tror jag kommer köra med uppsatt och tupperad lugg vilket fall som helst ; )
Vi får se - nu blev det ju plattat dessutom så "who knows" hur looken ser ut en oplattad Måndag morgon klockan 04.40 då jag normalt sett pallrar mig ur sängen ; )
.
.
Lägg märke till hur kort det kortaste e där bak!
Aja lite tuppering, hårspray och en piggare Jusse så blir det nog bra ; )
.
.
Var så sjukt trött under dagen innan jobb - fyy. Men efter lite mat blev det bättre och jag har haft en TOPPEN kväll på jobb - ACTIC Veberöd!!!
.
.
Imorgon är det dax att trimma till Ögonbrynen oxå sen e man nog "Fit for Fight" och nästa Personalfest
- Haha!!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: