focusonfitness

Viktigt med "Rätt" Träningskläder.

Kategori: Allmänt

Halloj alla goa läsare!!!

Hoppas ni haft en superhelg - sitter här igen en Söndag kväll pigg som en nötkärna SÅKLART : ) Man lyckas varenda gång med att stiga upp alldeles för sent på söndagmorgonen vilket resulterar i att man aldrig kommer i säng nu på kvällen istället. Suck!
Skaju faktiskt stiga upp 04.30 imorgon bitti ; /

Eftersom nacken fortfarande är kass sedan förra helgen och min maxprestation så har jag ingen rolig träning att berätta om. Jag har försökt köra lite rörelseträning och andra stabilisernade övningar. Igår försökte jag mig på Axlarna men det gick sådär - lagom ont efteråt : /
Idag körde jag lite mage efter jag slutat jobba faktiskt - det var ett tag sedan sist och det fick jag sota för - ingen styrka alls kvar nästan, så jag vet vad jag ska jobba med under dieten : )

Nä vad jag skulle komma till vara att eftersom jag inte har något intressant att skriva om träninsväg så tänkte jag skriva några rader till er om betydelsen med att ha de "Rätta" TRÄNINGSKLÄDERNA!!



Ett av mina favorit träningsklädes märke är helt klart Better Bodies.
I deras linnen och tights känner jag mig snygg på gymmet : )

Det låter kanske löjligt i mångas öron - varför ska man behöva vara snygg på gymmet, men jag personligen känner mig mer taggad till ett grymt träningspass när man gillar det man ser i spegeln. Fullständigt nöjd är väl ingen någonsin men man kan alltid göra det bästa av situationen.

Hade ett grått lite längre bomulls linne i Better Bodies på mig idag under träningspasset - GUD - kände mig stor - mina ben och rumpa försvann under linnes kanten och min midja syntes inte alls pga den otajta modellen - JAG gillade INTE dey jag såg.

Och det är lite detta jag vill trycka på med detta inlägget - strunta i vad andra tycker om hur ni klär er på gymmet - klä er i det som NI tycker bäst om - det som lyfter fram eran krop och former på bästa sätt - eller som INTE gör det! Men när ni kommer till gymmet och hamnar framför spegeln så ska i känna:

JAA!! Nu jäklar kör vi : ) <3

Sen måste jag få tillägga att det finns inget annat jag hellre klär mig i "cevilt" än mina träningskläder och eftersom detta oftast är enda tillfället då man har något annat på sig än arbetskläderna så kanske det där lilla extra gör skillnad : ) Haha!

Anyway!
Så känner jag : )


Önskar er en go kväll och en kommande toppen vecka!!
KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: