focusonfitness

Paket från MMSports - O-Yes : )

Kategori:

EN DROG!
 
Ännu en gång har jag konstaterat att träningen är en drog för mig.
 
Har haft ett längre uppehåll från allt utom promenader nu ett tag och körde första styrkepasset nu idag på länge.
Det blev ett Axelpass med lite Intervall träning på löpbandet efter det.
Kändes så sjukt bra efter styrkan - lite stel i nacken men det gjorde inte ont alls under passet - så här såg det ut:
 
Uppv: Tunga och snabba slag med boxhandskar på mits.
Axelpress: 4*8
Stående 1 arms hantelfkyes: 4*8
Stångrodd- Drag till hakan: 4*8
Stående hantelflyes baksida: 4*8 
 
Kändes riktigt skönt att köra Axlar - har inbillat mig den senaste veckan att de tynat bort litegrann : / Antagligen mest inbillning då jag inte kunnat ligga i med träningen. Det kändes skönt att spegla sig lite extra idag och inse att de fortfarande hänger med ; )
 
Känner hur jag efter första styrkeövningen förvandlas till en helt annan människa.
Missbrukare kan man vara på en massa olika vis - Jag missbrukar endorfiner för att mitt liv ska funka : )
 
 
Igår hämtade jag ut mitt paket från MMSports : ) Alltid lika kul att få hem grejerna som man beställt. Det blev en hel del vassleprotein och caseinprotein. Fick även de restrerande sponsorkläderna - den rosa och den blåa tröjan samt min bonuströja - MMsports svarta t-shirt och en shaker.
 
Lite Ginseng samt ZMA.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: