focusonfitness

Morgonpromenad 03.40 CHECK Benpass CHECK.

Kategori:

Hallå alla goa vänner där ute : )
 
Idag har det varit en riktigt BRA dag.
Började dagen med att inte svika mina ambitioner och trotsade min trötthet 03.30 imorse.
PW runt Skurup 50 min promenix satt fint innan frukost - hann t.o.m äta frukosten hemma - yeah kryss i taket - det kändes bra : )
I bilen blev det en kopp kaffe. Lyxar faktiskt till det på morgnarna nu i veckan - köpte ett helt flak Islatte (Starbucks) på ICA MAXI sist jag var där - extrapris, var tvungen att testa. En sådan innehåller ju en del kalorier men va fan, det kan man förtjäna så här 1 månad innan dietdax ; )
 
 
YUMMIE!
 
Ett lite nyttigare Mellis dock : ) Icas kesella och färska hallon.
 
 
Väl på jobbet fanns det en del städ och en del gym - instruktioner att ta tag i.
Har även haft 2 PT kunder idag : )
Det är riktigt roligt att jobba som PT - jag får nog ungefär samma effekt av att träna mina kunder som mina kunder förhoppningsvis får ut av att jag tränar dem. Blir full av energi : )
 
Benpass idag - japp!
 
 
 
 
Behöver mer vidd på benen innan tävling- jobbar på det.
Med mina NYA röda NIKE byxor och randiga strumpor med elefanter på : )
 
Var uppe 03.30 i morse och efter 12 timmar på jobbet efter egen träning (Ben dessutom) så borde man bara vilja åka hem och krypa ner under täcket till morgondagen. Men väl hemma sken solen över Skurup <3 Tänkte bege mig ut på en kvällspromenad bara för ATT - bara för solstrålarnas skull, men efter maten insåg jag att jag hade en del att göra här hemma oxå så det blev en innekväll - vilket nog var ganska skonsamt för mina stackars Ben ; )
 
Bytade till mig ett annat Casein protein idag av en av mina kunder : ) Hon klarade inte av att dricka det pga smaken - Mintchoklad - hmmm tydligen supervidrig så -
Ill TRY IT OUT-
 
 
Blir Proteinfluff ikväll 4 sure <3
 
Imorgon blir det morgonpromenix igen tidigt innan heldag på Actic Veberöd : )
 
Nanna gott allihopa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: