focusonfitness

GLAD MIDSOMMAR <3

Kategori: Allmänt





Tänkte börja med att önska er alla en riktgit bra Midsommar.



Här i Skåne har det regnat heeeela morgonen och heeeela förmiddagen : (
Vi bestämde oss för att lite strunta i det faktum att det är midsommarafton och begav oss in till Malmö på lite shopping.

Det blev köpcentrat Entré.
Mattias hittade Sveriges längsta midsommartårta : ) Haha tur att man inte är så glad för just tårta.



Fanns gott kaffe från Barista till mig dock ; )


Jag hittade precis vad jag letade efter oxå. Mammas ärende CHECK och min jakt på en bra ny Almanacka att skriva in alla möten med mina goa PT kunder och allt annat roligt som man ska hita på detta kommande året. Behövde även en bra Anteckningsbok med flikar där jag kan ge varje kund sitt lilla kapitel : )

 


På ICA MAXI hittade vi något nytt oxå.
FRUKTSTÄNGER!
Häftigt jue - inget tillsatt socker och inga onserveringsmedel.






Liiiite nyttigare Midsommargodis <3

Sen var det ju det här igen med den "lilla" gottepåsen - GUD alltså, vart är Sverige på väg egentligen!? Kommer ni ihåg de där små små paperspåsarna med små färgade cirklar på som man kunde plocka på sig karameller i? Jag är inte så gammal men jag minns dem - vilket har resultarat i denna moderna "lagom" stora godispåse.



Livsfarligt skulle jag såga - 20 sura bitar blev det för oss : ) + de spännande fruktstängerna som dessutom var smart paketerade 5 och 5 så ingen risk att man stoppar på sig för mycket :)

1 stång = 80 kcal.


Några rader till er och NU har solen nåt Skåne oxå : )
Grillen är laddad med massa gott marinerat kött och i ugnen väntar en vitlöks späckad potatisgratäng.
YUMMIE!

Idag är det Midsommarafton minsann!!!!

Imorgon bitti satsat jag på en mysig morgonpromenad.

Ha det bra allihopa.
Kör försiktigt om ni ska ut på vägarna och se upp för alla andra som INTE gör det.
Varannan vatten om ni stannar hemma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: