focusonfitness

En härlig Fredag och Kaninrace.

Kategori: Allmänt

Ja - precis som rubriken talar så har det varit en riktigt HÄRLIG Fredag.

Började dagen tidigt med att öppna upp gymmet 06.15 sedan löpte dagen på - med tanke på att det var så lite folk på gymmet idag så gick tiden väldigt fort när jag for runt med moppen och dammsugaren hela förmiddagen : )
Ett inre lugn infann sig. Efter jobb körde jag lite Rehab övningar, foamroller och gummiband.
(Var ju hos Kiropraktorn igår - kan berätta om det besöket i nästa inlägg)

När dagen på Actic Olympen i Lund var slut bar det av til Actic Veberöd för att köra Fysprofil med en PT-kund : )
Innan dess hann jag med en islatte och en god mjölkchoklad pralin på "Niroma´s Chokolateria" - Vibbans bästa café. Träffade en bekant så det blev lite tjitt tjatt på terassen i solen innan det var jubbedax igen.

Min kund var grym och nöjd är jag när kunden åstadkommit något de inte visste de kunde klara av.

En liten parantes - godaste energi barsen EVER - KungMarkattas <3



Finns på ICA - min favoritsmak - COCOS & MANDEL!!


VARNING för EGO-inlägg ; )


Friska luften - here i come - i mitt nya Better Bodies linne och brillsen - haha TÖNT!



Bäst att BOOSTA självförtroendet efter Kiropraktorbesöket med en enkel Biceps - eller!?? : p




Bakom mina solglasögon.... - ..........!!
Du sitter väl inte hemma och degar i soffan nu med en gigantisk gotte-påse - Upp och hoppa - UT!!

När jag till slut tog fredag kom jag bara precis innanför dörren -  slängde på mig träningskläder och tänkte slänga mig ut i solen på en PW : ) Haha trodde jag.
Självklart så hann jag se solen ca 3 min innan den gick i moln för resten av kvällen - men benen svek mig inte, de tog mig runt på en 1 tim o 40 min lång PW till Lindby och tillbaka till Skurup igen - lite mer än 1 mil : )


KANIN-RACE!!

<3



Jag vet inte om jag kommer lyckas att få ner denna upplevelsen i ord men jag tänker försöka. Tänk er nu in i situationen:

" Jag promenerar längs med landsvägen mellan Skurup och Lindby - lyssnar på BanditRock i lurarna - just då en riktigt rockig låt med elgitarrsolo i bakgrunden medan de andra sounden pumpade på. Plötsligt kommer en stor hare springandes längs vägen på min vänster sida med en annan lite långsammare hare hack i häl.
När de får syn på mig dyker de ner båda två i varsin fåra mellan radderna med potatisplanter.
Sen är RACET igång
- jag tittar på den ena haren och ser bara bakben och damm som yr upp från jorden under honom...Tittar åt höger och ser Öronen på hans motståndare som fladdrar i vinden -
(hade det varit en film så hade de filmat den ena haren någon sekund, sen den andra och tillbaka till den 1a osv)

Samtidigt spelas den grymt rockiga låten i mina lurar och jag hinner titta ett par gånger åt de olika hållen innan man endast kan se damm från vänster och på ett par öron på Höger : )"

Coolt - jag försvann bort där ett tag i fantasins värld - jag och hararna ; ) Hihi!


Kände mig ungefär så hääääär efter min Fredags-PW.
(Upptäckte även att mina fräknar börjar titta fram nu när ansiktet får smaka på solsken - : /)





TREVLIG HELG <3

Kommentarer

  • Leif Nelson säger:

    Tycker nog att du kan moppa på kvällen så man inte behöver gå hem i blötta strumpor....;)

    2012-06-15 | 23:21:45
  • Johan J säger:

    Måste ha skor Leffe ;)

    Fräknar är fint Jussetuss, inget negativt där!

    Ses när jag kommer hem hjärtat

    Kramar

    2012-06-18 | 10:50:47

Kommentera inlägget här: