focusonfitness

Massage i Världsklass och mera Rehab.

Kategori:

 
Hejsan allihopa!
 
Tänkte faktiskt börja detta inlägget med att gnälla lite ; ) I förrigår satt jag och skrev ett lagom långt inlägg här på bloggen, plötsligt dog nätet och allting försvann - aaarrrggghh....kan man bli mer frustrerad när man egentligen inte har så mycket tid över till bloggandet oxå så händer något sådant : (
Var verkligen dax att sova efter det så jag orkade inte skriva på nytt - och skulle ändå inte lyckas fånga samma känsla i texten igen.
Men men här är jag igen nerparkerad i soffan efter en lång arbetsdag och en ännu längre hälft av veckan ; )
 
I förrigår kväll var jag hos frissan och klippte mig - min ordinare frisör har gått på mamma ledighet så bokade tid hos en av hennes kollegor : ) KORT blev det minsann - har aldrig haft så här kort hår - det känns ganska konstigt och jag vågar inte lägga upp nåt fotto förränns jag fixat till det : )
 
Jag kan sträcka mig till att lägga ut denna : ) Efter frissan uppsatt liknande som förr.
 
 
Igår var det dax igen för tortyr i Lund CITY hos min kära massör PATRICIA LARSSON.
<3
 
Fokus på allting ovanför BH bandets kant - både framsida och baksida - Blääää vad ont det gör. När man ligger där tänker man verkligen på allt det fina som hänt i ens liv för att hålla tillbaka tårarna.
Blev GLAD av att få höra att det var lättare att komma igenom allt det stela än vad det var förra gången jag var där, sen om det är pga mina rehab övningar och stretch som jag jämnt kämpar med eller helt enkelt att Kristian min Kiropraktor verkligen fick loss ALLA LÅSNINGAR sist jag var där - det vet ingen : ) Men skönt att det blir bättre. Efter massagen var jag mjuk och go men efter en heldag på jobb med instruktioner, blötmoppning av golv och stress sitter jag här igen stel som en pinne - känns det som : ( Hoppas det bara är tillfälligt. Tror att det är extra viktigt för mig att stressa ner oxå för Nackens skull - det kommer ; )
 
Just nu känner jag mig så jäkla dålig pga att jag inte får träna tungt och för varenda dag som går känns det som om jag tappar mer och mer muskelmassa. Hård är man inte längre iaf.
Förkylningen kryper på mer och mer men när den är förbi är det fan ta mig allvar - Rehab i alla ära och självklart kommer jag fortsätta med den oxå men sen är det dax att plussa på den RIKTIGA TRÄNINGEN igen <3
 
Idag kom min kära kollega Sofie förbi gymmet och gästtränade lite och snackade skit - KUL!
Hon hade minsann en liten fin sommarbukett med sig till oss - så den fick pryda disken : ) Gulligt av dig <3
 
 
Som sagt!
När tiden tryter och det är full rulle hela dagarna så får man helt enkelt hitta lösningar hemma för att Rehab träningen ska fungera. Det är jag och mitt Rosa gummiband - <3
Kan få till allt utom latsdragen hemma!! Här knöt jag fast den i bordsbenet då jag har ett lite högre matbord för att kuna köra mina utåtrotationer : )
 
 
Dags att slumra igen - Natti på er allihopa!
 
En ny dag imorgon fullspäckad med gymtjänst, PT kunder, Fysprofil och PT - konsultation : )
LADDA!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: