focusonfitness

Malmötur - Grillat - PTjobb - Regndans

Kategori:

Trevlig helg på er allihopa!
 
Känns helt underbart att jag har tid att sitta här och skriva till er : ) Och det känns fantastiskt att vi verkligen bara tagit denna dagen som den kom ; ) Har alldelse för lite sådana dagar. Förkylningen har redan blivit bättre - igår efter jobb var det katastrof - GUUUD så trött och febrig jag var och fötter och ben skrek om en andra chans ; ) Nu är det mest hosta som plågar mig och kommer antagligen göra hela veckan : /
...MEN på Måndag ska jag börja träna stenhårt igen NO MATTER WHAT : P
 
Dagens OUTFIT innan turen in till Malmö - kalas för min lilla systerson Tellus imorgon som fyller 1 år <3
PS -en ny version av nya frillan dessutom - haha.
 
 
Det blev en snabb sväng på Mobilia och vi hittade precis vad vi letade efter - liten present, lite större present (eftersom mamsen fyller år på Söndag), PT-fynd, 2 fina T-shirts till T och en myströja till mig ; )
 
På Kjell o Kompanie hittade jag denna lilla rackaren till rabatterat pris 119kr : )
Hade en sådan på våran lilla weekend i Belgrad för ett tag sedan och visste att man kan få lagom med ljud från den för att köra cirkelträning med en PT kund utomhus : )
 
 
Nu gäller det bara att ladda mp3n med lite bra musik sen KÖR VI JÄRNET allihopa : )
 
På vägen ut ur Mobilia kurrade magen och det var dax för mat igen - hade inget protein med mig så vi kutade in på Hälsokost butiken och köpte några protte-bars. Hittade en spännande smak från Allevo.
 
 
Den var god men endast 13g protein på 210kcal : /
 
Tidig middag från TJ:s Grill : ) Finns väl inget bättre i burgar väg än hemmagjorda & hemmagrillade.
Passar på nu innan diet vet ni - 2 veckor kvar bara ; )
 
 
Efter maten satt jag en stund med mitt PT fix - Årsplaneringar och kostupplägg. Lite mysigt att varva ner faktiskt - tog en stund innan jag faktiskt satte igång men sedan flög tiden iväg.
 
Bestämde oss för att trotsa de grå molnen och denna sketna sommaren och ta en kvällspromenad i byn - CHIII fick vi - FY FAN vad det började regna - ÖSTE ner, förstår inte hur det kunde komma så mycket vatten ur det där lilla molnet : /
 
När man är som snyggast.
 
 
Sååååå - är ni med mig nu - kan vi ta och byta ut de där hemliga regndanserna ni utför i smyg när ingen ser till en SOLDANS kanske.
 
Ha en GO helg allesammans - det ska jag minsann ha : )
KRAAAUUUM!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: