focusonfitness

Kostupplägg och första Diet-lådorna/CHECK!

Kategori:

Ja då börjar det minsann närma sig dagen D.
Känns jäkligt bra - nu har man väntat så länge på att få sätta igång så det kommer kännas som en lättnad att börja, få ordning på varenda grej man stoppar i munnen ; )
 
Blev en hel del matlådor idag : ) Men ändå är det knappt en veckas ranson.
 
 
Har aldrig tillagat äggvita förrut - haha det var ju nästan lite roligt....PUFF PUFF!!
 
 
JO men det blev en del matlådor - och More is Coming up då alla ägglådorna inte blev klara.
 
 
MÅSTE ju lägga upp en bild nu på min arbetsdags "RÄDDARE" - Hoppas hoppas att värken i fötterna förvinner. Imorgon blir det testing testing då jag jobbar 06.15 - 18.30
 
 
På Onsdag kommer jag lägga ut en formbild på hur dagsformen ser ut : ) Det var ju ett tag sedan förra bilden hamnade på bloggen, då jag faktiskt inte tagit några bilder varken maj eller juni - träningen har inte riktigt gått som planerat och jag har kännt mig ur form.
 
Men nu - SATSAR jag ALLT!
Decembercupen IS Coming UP och jag tänker inte vara den med sämst form.
 
Hoppas ni haft en trevlig helg allihopa och hunnit njuta av solen. Nu ska jag hoppa ner i soffan en stund och mysa innan det är dags för Kudden ; )
 
NATTI!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: