focusonfitness

Kiropraktor & Sjukgymnast - Rehab up NEXT!

Kategori: Allmänt

Sitter uppe i Halmstad tillsammans med bästa vännen och hennes hundar hemma hos en bekant till henne - Hundutställning i Tvååker både idag och imorgon - tänkte passa på att skriva några rader <3
Var hos både min kiropraktor och en sjukgymnast nu i onsdags :-) min kiropraktor sa som han sagt innan:att det är inte ovanligt att folk har samma problem men när man har den mängden muskelmassa på kroppen (som jag tydligen har :-) så blir det värre. Han fick loss de låsningar som inte släppte sist och hottade sedan in mig till sjukgymnasten som han beordrat att ta itu med min nacke!!

Aldrig varit hos en sjukgymnast innan och detta var ingen imponerande upplevelse :-(. Men men...jag fick 5 konkreta rehab övn med mig hem och 5 stretch övn - lite grann av samma stuk som vi trott att jag skulle behöva.

Övn 1 gång/dag och Stretch 2 ggr/dag :-\ ibland räcker tiden inte till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: